Sain työkaverilta härkäpapusuikaleita ja rouhetta eritavoin maustettuja, mitä näistä tekisi?
En ole ennen syönyt, joten otan vinkkejä vastaan!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse paistaisin ne öljyssä paprikan sipulin ja ohuiden porkkanasuikaleiden kanssa. (Tai mistä kasviksista itse pidät) Lisäisin mausteita ja soijakastiketta. Lisukkeeksi riisi.
Mutta käytä Googlea, sieltä saat varmasti parempia ohjeita. Itse kokkailen oman maun mukaan.
Joo, hemmetin suolaista soijakastiketta pitää lisätä, että maistuu edes joltakin.
Tuollaista sontaa ei kenenkään kannata syödä.
Sinäkö syöt lihasi ilman suolaa ja mausteita? Nam nam. Ei menisi minulla alas.
Vierailija kirjoitti:
Suikaleista voi tehdä pippurilla maustetun kermakastikkeen. Tarjoile riisin kanssa.
Ja mitä pikkulapsia täällä on kommentoimassa "Hyi yök, en syö! Haluun nakkeja ja ranskalaisia!!!"
Samaa katsoin, että täällä on henkisiä lapsia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suikaleista voi tehdä pippurilla maustetun kermakastikkeen. Tarjoile riisin kanssa.
Ja mitä pikkulapsia täällä on kommentoimassa "Hyi yök, en syö! Haluun nakkeja ja ranskalaisia!!!"
Samaa katsoin, että täällä on henkisiä lapsia paljon.
Ei, täällä on yksi ja sama ihminen joka on kirjoittanut kaikki nuo typerät kommentit. Se päivystää palstalla varmaan aamusta iltaan.
Käytä jauhelihan korvikkeena ihan missä vain ruoassa. Rouhe sopii hyvin esim. tomaattikastikkeeseen pastan kanssa. Mutta miten sitten valmistatkin ni kannattaa laittaa tarpeeksi nestettä, tai paistaessa tarpeeksi öljyä. Voi jäädä helposti kuivahkoksi, jos pihistelet kastikkeessa.
Tee niistä kissanruokaa