SUOMELA:lla korona
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008557948.html
Sunnuntaina järjestettävien aluevaalien tulosillassa Suomelalla on tuuraaja, josta tiedotetaan myöhemmin.
Kommentit (28)
Ja tartutti eilen muut puheenjohtajat sekä ylen henkilökuntaa vaalitentissä..
Swampcock strikes again. Itku mitä pelleilyä taas vihreiltä, huutista!
Ei ole vaan hänen lapsella. Jospa ap opettelisi lukemaan.
Saanut lapseltaan. Mutta eihän lasten pitänyt tartuttaa, mites nyt näin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Jospa opettelisit lukemaan ennen kommentointia. Missään ei sanota, että Iiris Suomelalla olisi korona.
Vierailija kirjoitti:
No mistä 1-vuotias saa koronan jos ei vanhemmiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut päiväkodista?
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt hiljaa, kun noin tyhmä olet. Kumma, ettet ole vielä kahdessa vuodessa oppinut mitään. Sekin kummaa, ettei järki sano sen vertaa, että jostain se taapero on sen taudin saanut, ja kun on niin pieni, niin eiköhän jompi kumpi vanhempi ole ollut mukana.Yksin ei mene minnekään, se on varma.
Sitäkään ei tiedetä, vaikka Iiris (yhdellä tai kahdella iillä) olisi se lähde, mutta alkanut oireilemaan myöhemmin kuin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt hiljaa, kun noin tyhmä olet. Kumma, ettet ole vielä kahdessa vuodessa oppinut mitään. Sekin kummaa, ettei järki sano sen vertaa, että jostain se taapero on sen taudin saanut, ja kun on niin pieni, niin eiköhän jompi kumpi vanhempi ole ollut mukana.Yksin ei mene minnekään, se on varma.
Sitäkään ei tiedetä, vaikka Iiris (yhdellä tai kahdella iillä) olisi se lähde, mutta alkanut oireilemaan myöhemmin kuin lapsi.
Huokaus. Luetun ymmärtäminen. Sanooko päiväkoti mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiris Suomelalla ei ole koronaa, ei ainakaan ole ilmoitettu. Vain lapsella.
Entä sijainen? Olisi kova veto palkata kaikkien asioiden ammattilainen Husu sijaiseksi.
Naapurin kakaralta?
"Olen välttänyt viime viikkoina kaikkia ylimääräisiä kontakteja ja tehnyt esimerkiksi aluevaalikampanjointia vain ulkona maskin kanssa. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että päiväkoti-ikäinen lapsi toi taudin perhepiiriin, Suomela sanoo tiedotteessa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f3b2c7d6-f206-4e63-90e2-2f56ae8d3…
”Olen ottanut kolme rokotetta, joten minun pitäisi olla hyvin turvassa taudin vakavilta muodoilta. Kannustan edelleen vahvasti ottamaan rokotteita, sillä ne ovat ainoa tapa selättää tämä epidemia”, hän korostaa.
Niin millä logiikalla selättää epidemian jos sai itsekin tartunnan? Voi tätä vihreää logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kakaralta?
"Olen välttänyt viime viikkoina kaikkia ylimääräisiä kontakteja ja tehnyt esimerkiksi aluevaalikampanjointia vain ulkona maskin kanssa. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että päiväkoti-ikäinen lapsi toi taudin perhepiiriin, Suomela sanoo tiedotteessa."
Ei varmaan päiväkotia käyvä lapsi tuo päiväkodista.
Vierailija kirjoitti:
”Olen ottanut kolme rokotetta, joten minun pitäisi olla hyvin turvassa taudin vakavilta muodoilta. Kannustan edelleen vahvasti ottamaan rokotteita, sillä ne ovat ainoa tapa selättää tämä epidemia”, hän korostaa.
Niin millä logiikalla selättää epidemian jos sai itsekin tartunnan? Voi tätä vihreää logiikkaa.
Luetun ymmärtäminen. Suomelalla ei ole tartuntaa, lapsella on. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut päiväkodista?
1-vuotias jo päiväkodissa? Eikö Suomela saanut miestään jäämään kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tarttunut porealtaalla alaikäisille viinaa juottaessa.
Pistäs nyt tyttö se korkki kiinni
Vaadimme Krista Mikkosta tuuraamaan Suomelaa sunnuntain vaaliohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kakaralta?
Aika raukkamaista syyttää omaa pientä lasta, joka ei tiedä pandemioista yhtään mitään. Suomela on ihan itse vienyt lapsensa päiväkotiin, jossa tartunta on käytännössä vain ajan kysymys nykyisessä leviämistilanteessa.
KYMMENEN MINUUTTIA SITTEN