Kielletty aihe tämä? Miksi ihmeessä?
Äskeinen asiallinen keskustelu aiheesta poistui yllättäen?
Pitäkäähän silmällä. Erikoisia yrityksiä alkanut viime vuosina tulla ympäri Suomea. Ostavat ihan kummia kiinteistöjä syrjästä tai muuten kuolevista paikoista. Pyörittävät "matkailutoimintaa" paikoissa, joista suomalaiset häipyneet koska ei mitenkään kannata. Ovat tulleet jostain Pietarista muka yhtäkkiä tänne, kaivanneet muutosta elämään.
Itä-Suomessa useita näitä.
Venäläiset ne on sellaisia vekkuleita aina vaan, sitä ei pidä suomalaisen koskaan unohtaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Niitä pitää valtiovaltakin silmällä, älä sure. Olet joitakin vuosia jäljessä.
Olen kyllä useita vuosia seurannut asiaa, ja mitään sille ei ole näkyvästi tehty. Toiminta jatkuu ja uusia yrityksiä tulee ja kiinteistökauppoja tehdään koko ajan.
Kaikki ihmiset eivät kylläkään ole heränneet huomaamaan liikehdintää, mutta ajattelin herätellä keskustelua nykyisten tapahtumien valossa.
Mikset hae FBI:lle töihin, kun olet noin nero? Varsinainen ruudinkeksijä suorastaan. 😱🙌🏻
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae FBI:lle töihin, kun olet noin nero? Varsinainen ruudinkeksijä suorastaan. 😱🙌🏻
Ei kiinnosta ulkomaalaiset puljut.
Tarkoititko piikittelyllä, että asia on niin päivän selvä, ettei sitä tarvitse erikseen nostaa keskusteluun, vai sitä, että aihe on naurettava, eikä siinä ole mitään perää?
Koettakaa pitää tämä keskustelu natottomana provoamisena niin tämä pysyykin.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa pitää tämä keskustelu natottomana provoamisena niin tämä pysyykin.
Ei ollut mitään natostelua siinä edellisessäkään. Itse en ole innokas siihen suuntaan, mutta en kyllä halua myöskään, että tuo naapuri hiippailee takapihalla ties millä asioilla. Tai no siis, asiathan tiedetään toki. En halua tänne minkäänlaisia hiippareita. Ja kukapa sen oman tontin siivoaa jos emme me itse? Sitä vaan, että pysyy ihmisillä mielissä tämä asia.
Nato tulee ja tappaa kaikki venäläiset ja hinttirunkkuneekerit!
Niitä pitää valtiovaltakin silmällä, älä sure. Olet joitakin vuosia jäljessä.