Jaa, se on taas yksinäinen ilta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitten molemmat yksin. Mutta sieltähän tulee EM-futsal peli illalla areenasta….ei mitään hätää
Mä katson varmaan netflixistä jotain ja syön tattaripuuroa. Ap
Voinet ikkunasta seurata naapureita?
Vierailija kirjoitti:
Onko kotieläimiä?
Ei ole. Ap
Missä sun perhe on aina perjantaisin?
Vierailija kirjoitti:
Missä sun perhe on aina perjantaisin?
Teini on harrastuksessaan ja teinin isä luottamustehtävissään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitten molemmat yksin. Mutta sieltähän tulee EM-futsal peli illalla areenasta….ei mitään hätää
Mitäs olikaan tattaripuuro? Laitatko siihen päälle mitään? Vai pelkästeen?
Ai sinulla on vain tilapäisesti. Täällä on ikuinen yksinäisyys kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tattarihiutaleista veteen keitän puuron. Vähän kuin kaurapuuro, mutta en voi edes puhdasta kauraa syödä, kun olen keliaakikko. Päälle sokeria ja maitoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tattarihiutaleista veteen keitän puuron. Vähän kuin kaurapuuro, mutta en voi edes puhdasta kauraa syödä, kun olen keliaakikko. Päälle sokeria ja maitoa. Ap
Kauan tattari puuron keittäminen kestää?. Ootko kokeillut laittaa voi silmää keskelle ja maistaa?. Itte laitan yleensä kaurapuuroon voin silloinkun harvoin puuroa syön. Miellän sen aamupalaksi ja aamulla harvoin syön. Mut vois kokeilla puurodiettiä ku muu ruoka loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan tattari puuron keittäminen kestää?. Ootko kokeillut laittaa voi silmää keskelle ja maistaa?. Itte laitan yleensä kaurapuuroon voin silloinkun harvoin puuroa syön. Miellän sen aamupalaksi ja aamulla harvoin syön. Mut vois kokeilla puurodiettiä ku muu ruoka loppuu.
10 minuuttia noista tattarihiutaleista. Laitan mä joskus voisilmänkin. Ap
Tänään alkaa se uus sarja "olen julkkis...". Siinä sitä on vähäksi aikaa viihdettä, ei varmaan turhan laadukasta mutta aina se "pimeessä yksin istumisen" voittaa eli taustameluna menee ainakin.