Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin seksinhimoisia?

Vierailija
21.05.2015 |

Olen lukenut monilta palstoilta samaa valitusta joko miehen tai naisen kirjoittamana: mies haluaa seksiä paljon enemmän kuin nainen.
Olen nainen jota ei seksi kiinnosta. Siksi en seurustelekaan, koko parisuhde tympisi kun pitäisi tyydyttää miehen haluja. Olen kyllä maannut nuorena yhteensä neljä kertaa, kolmen eri miehen kanssa. Olin tuolloin vähän päälle parikymppinen. Ne kerrat riittivät, ei vain kiinnostanut. Ja ei, en ole lesbo.
Nyt olen 32-vuotias ja ollut 10-vuotta selibaatissa. En katso menettäneeni mitään.
Harrastan itsetyydytystä ehkä kerran kolmen tai neljän kuukauden välein. Muuten en mitään seksiin liittyvää ajattele.
Onko muillakin naisilla jotain tällaista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa usein sekin että tyydytän itseäni vibralla kun mies panee. Paremmalta se muna tuntuu kuin dildo. N35

Vierailija
22/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, ettei kukaan viittaa ap:n viestiin juuri mitenkään. Ap:han on ilmiselvä aseksuaali, elänyt ilman seksiä vapaaehtoisesti lähes koko elämänsä, kun ei nappaa niin seksi kuin parisuhdekaan. Kai nyt on päivänselvää, ettei seksi kiinnosta tässä tapauksessa pätkän vertaa.

Sellaisissa parisuhteissa, joissa seksiä on, tai jossa on yhdessä kaksi edes jossain määrin seksistä pitävää ihmistä, seksin vähyys johtuu mm. väsymyksestä, kiireestä, yksinolon tarpeesta, some-vimmasta, siitä ettei kumppani kiihota, siitä ettei kumppani osaa tyydyttää, siitä että kumppani on seksissä itsekäs jne. jne. Hyvin paljon harvemmin kyseessä on vulvodynia, vääränkokoiset värkit kumppanilla tai jokin muu elimellinen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olisi itselläkin se seksinhimoinen mies, mutta ei... Panisin vaikka joka päivä, mies kerran viikossa... On aina viikolla väsynyt töiden vuoksi ja sunnuntaisin sitten jaksaa... Itse jopa väsyneenä olen valmis ja kyllä olen aina töiden jälkeen väsynyt ja aina miehen jälkeen kotona...

Vierailija
24/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle parasta olisi, jos hän löytäisi kumppanikseen toisen aseksuaalin. Minun kumppanini ei ole aseksuaali, mutta ilmeisesti libido on aika alhainen, ja minulla sen sijaan riittäisi haluja päivittäiseen seksiin. Vähäinen seksin määrä ja aloitteiden tekemisen jääminen minun vastuulleni saa minut usein tuntemaan itseni epähaluttavaksi ja aiheuttaa siten kitkaa parisuhteen muillekin osa-alueille.

Olen aiemmin seurustellut miesten kanssa, jotka ovat olleet milloin ja missä vain valmiita seksiin, ja senkin takia on varmasti nykyiseen tilanteeseen sopeutuminen vaikeaa. Antaisin mitä tahansa, jos kumppanini joskus "ottaisi" kunnolla ja näyttäisi pitävänsä minua seksikkäänä ja haluttavana. Olen myös yrittänyt keskustella asiasta sen verran, että olen toivonut mieheltä enemmän aloitteita seksiin ja maininnut, että minun puolestani seksiä voisi tosiaan olla vaikka joka päivä. Tästä ei kuitenkaan ole ollut mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi