Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat niin seksinhimoisia?

Vierailija
21.05.2015 |

Olen lukenut monilta palstoilta samaa valitusta joko miehen tai naisen kirjoittamana: mies haluaa seksiä paljon enemmän kuin nainen.
Olen nainen jota ei seksi kiinnosta. Siksi en seurustelekaan, koko parisuhde tympisi kun pitäisi tyydyttää miehen haluja. Olen kyllä maannut nuorena yhteensä neljä kertaa, kolmen eri miehen kanssa. Olin tuolloin vähän päälle parikymppinen. Ne kerrat riittivät, ei vain kiinnostanut. Ja ei, en ole lesbo.
Nyt olen 32-vuotias ja ollut 10-vuotta selibaatissa. En katso menettäneeni mitään.
Harrastan itsetyydytystä ehkä kerran kolmen tai neljän kuukauden välein. Muuten en mitään seksiin liittyvää ajattele.
Onko muillakin naisilla jotain tällaista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinytkin että voisin olla aseksuaali. Ap

Vierailija
2/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissii keskivatsa ja selkä. Siis mulla alkoi tuo siintä kun pelkäsin suolisto syöpää ja näin telkussa kun joku mies kertoi veren vuodastaan suolessa. Niin sen jälkeen seuraavana yönä heräsin jalat velton tuntusina ja koski selkää ja mahaa. Pelkäsin sen jälkeen että kuolen yön aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska testosteroni. Se tekee miehistä aggressivisia ja himokkaita. 

Onneksi ongelma on länsimaissa korjaantumaan päin :D

Vierailija
4/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se teillä melkein frigideillä naisilla on. Miehillä hormonitoiminta pitää tehokkaasti huolen siitä että pilluhan se on mielessä koko ajan. Tämä on kyllä jotain jumalan tympeää pilaa, miehet haluaisivat nussia ja naiset lähinnä haukottelevat. Tasan ei käy nallekarkit.

Vierailija
5/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hieman stereotypia. meidän suhteessa minä olen se joka haluaa seksiä enemmän. Mies kyllä ei paljoa jälkeen jää mutta minua panettaa aina ja seksiäkin harrastan mieluusti vähintään 3krt päivä. Ja ei en ole nymfo vaan minulla on vain suuret halut seksiin

Vierailija
6/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh se tunne kun mies on pillun perään.

Vierailija
7/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

It is in our nature to kill, rape and eat shit.

Vierailija
8/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:15"]

Koska testosteroni. Se tekee miehistä aggressivisia ja himokkaita. 

Onneksi ongelma on länsimaissa korjaantumaan päin :D

[/quote]

Onneksi tosiaan. Pippelit kaikille tytöille!

Vierailija
9/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:22"]Onko hieman stereotypia. meidän suhteessa minä olen se joka haluaa seksiä enemmän. Mies kyllä ei paljoa jälkeen jää mutta minua panettaa aina ja seksiäkin harrastan mieluusti vähintään 3krt päivä. Ja ei en ole nymfo vaan minulla on vain suuret halut seksiin
[/quote] Sama! Mies tosin jää jälkeen turhan paljon :( n35

Vierailija
10/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suht seksuaalinen nainen ja parisuhteessa seksiä on ollut ja kuuluukin olla vähintään viikoittain, välillä päivittäinkin. Sinkkuna olen tapaillut mieheä ja kaikilla tuntuu olevan ainoana päämääränä pöksyihin pääseminen. Ja mitä pikemmin sen parempi. Nyt oon ollut selibaatissa n. 5 vuotta juurikin tästä syystä, että miehet ovat vain sen pillun perässä ja käyttävät vain jonain laukaisualustana, eikä pidempikään tapailu johda kuin korkeintaan panosuhteeseen.

Vierailija
11/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:33"]

Itse olen suht seksuaalinen nainen ja parisuhteessa seksiä on ollut ja kuuluukin olla vähintään viikoittain, välillä päivittäinkin. Sinkkuna olen tapaillut mieheä ja kaikilla tuntuu olevan ainoana päämääränä pöksyihin pääseminen. Ja mitä pikemmin sen parempi. Nyt oon ollut selibaatissa n. 5 vuotta juurikin tästä syystä, että miehet ovat vain sen pillun perässä ja käyttävät vain jonain laukaisualustana, eikä pidempikään tapailu johda kuin korkeintaan panosuhteeseen.

[/quote]

Mieskin rakastuu kun tarpeeksi tasokas nainen kävelee vastaan.

Vierailija
12/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:22"]

Onko hieman stereotypia. meidän suhteessa minä olen se joka haluaa seksiä enemmän. Mies kyllä ei paljoa jälkeen jää mutta minua panettaa aina ja seksiäkin harrastan mieluusti vähintään 3krt päivä. Ja ei en ole nymfo vaan minulla on vain suuret halut seksiin

[/quote]

Mulla ihan sama. Harmi vaan, että miehet haluavat vain seksisuhteen ja minä parisuhteen jossa on seksiä.

Vierailija
13/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:22"]Onko hieman stereotypia. meidän suhteessa minä olen se joka haluaa seksiä enemmän. Mies kyllä ei paljoa jälkeen jää mutta minua panettaa aina ja seksiäkin harrastan mieluusti vähintään 3krt päivä. Ja ei en ole nymfo vaan minulla on vain suuret halut seksiin
[/quote]

Sulla on väljä pillu

Vierailija
14/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:33"]

[/quote]

Mieskin rakastuu kun tarpeeksi tasokas nainen kävelee vastaan.

[/quote]

Ja vähemmän "tasokkaita" naisia ei miehen tarvitse kohdella edes ihmisinä?

Vierailija
15/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:22"]Onko hieman stereotypia. meidän suhteessa minä olen se joka haluaa seksiä enemmän. Mies kyllä ei paljoa jälkeen jää mutta minua panettaa aina ja seksiäkin harrastan mieluusti vähintään 3krt päivä. Ja ei en ole nymfo vaan minulla on vain suuret halut seksiin
[/quote]

Sulla on väljä pillu
[/quote]

Itseasiassa minulla on tiukka pillu kiitos kaiken panemisen ja lihasharjoittelujen :)

Vierailija
16/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi seksinhimoinen nainen, kerran päivässä vielä pitää ok tyytyväisenä mutta mielessä on useammin. En tiedä mistä johtuu mutta näin se on ollut siitä asti kun täytin 20. Parisuhteen kyllä olen löytänyt mutta usein mielessä on muut miehet vaikkakaan pettämään en ole lähtenyt, meillä ei siis halut kohtaa miehellä on vielä raskas fyysinen työ josta väsyy joten mitään kunnon panoa on turha odottaa päivittäin.

Vierailija
17/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä, oi MISSÄ ne kaikki seksinhimoiset miehet ovat?!  En ole viela tavannut yhtään ainoaa irl...

Vierailija
18/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä miehiä rekkalesbot kiinnostakaan, voit jatkaa pihtaamista.

Vierailija
19/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:33"]Itse olen suht seksuaalinen nainen ja parisuhteessa seksiä on ollut ja kuuluukin olla vähintään viikoittain, välillä päivittäinkin. Sinkkuna olen tapaillut mieheä ja kaikilla tuntuu olevan ainoana päämääränä pöksyihin pääseminen. Ja mitä pikemmin sen parempi. Nyt oon ollut selibaatissa n. 5 vuotta juurikin tästä syystä, että miehet ovat vain sen pillun perässä ja käyttävät vain jonain laukaisualustana, eikä pidempikään tapailu johda kuin korkeintaan panosuhteeseen.
[/quote]

Toi sun vihamielinen asenne tappaa miesten seurusteluhalut....

Vierailija
20/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että monesti jos parisuhteessa naisella ei ole haluja se johtuu siitä että nainen on liian ylityöllistetty miehen laiskotellessa. Lisäksi sängyssä mies ei edes yritä tyydyttää naista vaan nylpyttää nopeasti, saa orgasmin, kierähtää kyljelleen ja nukahtaa. Ketä naista kiinnostaa moisen reikänä oleminen?