Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme koronarokotetta, millainen tauti on ollut +45 v ikäisillä?

Vierailija
21.01.2022 |

Kolmas koronarokote on vihdoin saatu ja koronaa on nytkin lapsen koulussa (me vanhemmat etätöissä). Millainen tauti teillä kolme kertaa rokotetuilla on tullut? Mieluiten haluaisin vastauksia yli 45-vuotiailta, ei siis ihan nuorilta. Infektioastma on itsellä, samoin verenhyytymishäikkiä - ikää 50+. Kiitos asiallista vastauksista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme rokotetta. Olen todennäköisesti latistunut omikronillekin jo monet kerrat työni vuoksi mutta en ole vielä sairastunut.

Vierailija
2/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi kotitestissä ja meni oireettomana. Silloin oli vasta kaksi rokotetta otettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pelkän väsymyksen ja kuoleman välillä. Edes rokotettu ei voi tietää etukäteen.

Omassa tuttavapiirissä rokottamattomalla 85-vuotiaalla korona oli se parin päivän nuha ja kahdesti rokotettu perusterve 43-vuotias joutui tehohoitoon ja on ihan raato vielä 3 kk sen jälkeen.

Vierailija
4/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä tässä haenkin: tauti voi olla hyvinkin esim. influenssaan verrattavissa kolmesta rokotteesta huolimatta (tai vielä pahempi) tai sitten hyvin lievät oireet. Näin kuvittelisin. 

Ap

Vierailija
5/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksi rokotetta, tauti oli lievää flunssaa, 47v perusterve mies

Vierailija
6/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko kolmannesta ja sairastuin. Puoli päivää kipeänä ja sen jälkeen tylsistynyt etistyksessä terveenä. Olen vielä riskiryhmää, huonokeuhkoinen ja ylipainoinen.

Vierailija
7/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli aika paha vähän aikaa sitten. Pari viikkoa oli karanteenissä.

En tosin tiedä oliko se jo ehtinyt saamaan kolmannen.

Vierailija
8/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 piikkiä. Päivän kurkkukipu ja 5 aivastusta. Ei muuta.

Vierailija
9/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaverilla (ikää 55v) kolme rokotetta alla ja viikon kova kuume oli kuulemma ollut. Altistuneita työpaikalla oli viisi, mutta kukaan heistä ei onneksi sairastunut (oma mies joukossa), eli ei kuitenkaan vissiin omikronia.

Vierailija
10/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainoastaan kurkku kipeä ja puolisollani kuumetta 38 - 39 ja todella väsynyt. Kuumetta oli hänellä nelisen päivää. Ei siis kumpikaan meistä mitenkään kovin sairas mutta oireet erilaiset ja minulla lähes olemattomat.

Vierailija
11/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kurkkukipua ja yskää, perusterve mies 54 v.

Vierailija
12/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan kuin influenssa eli joutuu sairaalaan, mutta silloin yleensä on jotain vikaaa (huonoa tuuria rokottamattomalla riskiryhmäläisellä).

Käytännössä flunssa kuumeella tai ilman. Nuhaa tai kurkkukipua. Näin myös rokottamattomilla tutuilla.

Vierailija
13/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 53v perusterve mies, meitä nyt neljä työkaveria pedin pohjalla. Oltu jo viikko, nyt kuume laskemaan päin. Ei edes postilaatikolle pysty kävelemään, happi ei kulje normaalisti. Muilla samankaltaisia oireita ja kaikilla 3 rokotusta.

Vierailija
14/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta. Lapsi sai tartunnan koulusta ja tarttui myös minuun. Lieviä oireita; nuhaa, lievää lämpöä, välillä kurkku kipeä, välillä ei. Vähän yskää.

Ja ikää 50v.