Äänestin aikoinaan Tony Halmetta mutta en silloin kehdannut tunnustaa sitä!
Nyt olen voinut tulla vihdoin ns. "ulos kaapista" ja kehtaan rehellisesti tunnustaa jakavani osan perussuomalaisten muista valtapuolueista poikkeavista ajatuksista. Hieno vapauttava tunne!
Kommentit (13)
Noo... Kaippa tuo rikos on nyt vanhentunut. Saat anteeksi. :D
Ootko ylpeä kaikesta mitä hän sai edustajakaudellaan aikaan? Vakaa valtiomies...
Erityisesti Halmeen mielipiteet tuetusta taiteesta ja kulttuurista olivat lähellä omiani.
Tony Halme lupasi viedä huumeet pois kaduilta
Jää itse kiinni huumausainerikoksesta muutama vuosi myöhemmin
wow
Muistaakseni persut saivat silloin 3 edustajaa: Halme, Vistbacka ja Soini. Tuloksen selvittyä Soini huokaili, että nyrkkeilijä, vallesmanni ja meikäläinen - luoja anna voimaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:44"]
wow
[/quote]
Puhui totta. Ei jäänyt kadulla kiinni.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:48"]
wow
[/quote]
Puhui totta. Ei jäänyt kadulla kiinni.
[/quote]
Vei huumeet kaduilta himaansa.
wow
[/quote]
Exit onlykin tais olla ihan vaan legendaa. Mutta kovaa se löi nyrkkeilykehässä. Jos pääsi osumaan.
Tony oli showmiehiä. Respectit siitä, että uskalsi esim vapaaottelukehään ilman mitään osaamista. Toki myös nyrkkeily ilman tekniikkaa vaati rohkeutta. Tai tyhmyyttä. Poliittinen ura olikin sitten varsinainen pannukakku. Kuten se vapaaottelukin aikoinaan. Mutta moneen lähti mukaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:44"]Tony Halme lupasi viedä huumeet pois kaduilta
wow
[/quote]
Toimi K. halusi aikanaan kieltää puhelinseksilinjat ja piilohomot on monesti kovimpia homojen arvostelijoita jne.
Minä äänestin kerran Timo T A Mikkosta, vittumaisuuttani. Meinasin, että siellähän se menee tuokin muun pelleporukan seassa.
En siis enää ole "ahdistunut persu".