Saitko kaikki 3 rokotetta saman merkkistä rokotetta?
Ärsyttävää, kun täällä voi joutua ottamaan eri merkkistö kuin aiemmat saadut rokotteet oli
Kommentit (32)
Sain. Itse sai aikaa varatessa valita ottaako saman vai käykö erikin. Mulle ois sopinut erikin, mutta sain kaiken samaa.
Sain kolme pfizeria ja mies sai 3 modernaa. Vanhemmat sai 2 astraa ja 1 pfizerin.
Sitä parempi teho, mitä useampia rokotelaatuja. Jokainen on omanlaisensa, ja yhteisvaikutus antaa tehokkaamman buustin.
Itse sain ensimmäisen rokotteen Astraa ja kaksi seuraavaa Modernaa.
Sehän on vain hyvä, näin rokotteen teho on parempi.
Näin opasti minua tuttu lääkäri jo etukäteen.
Ja eikös se kuulu ihan viralliseen rokotusohjelmaan.
Eri rokotteet antavat erilaisen suojan eri koronavarianteille ja nyt annetaan 3. rokotetta, joka antaa tutkimusten mukaan paremman suojan delta- ja omikroniavariantteja vastaan. Omikronvarianttia vastaan kaikki rokotteet on heikoilla, paitsi se ei johda vakavaan sairauteen.
Mulla on nyt jo Pfizer, Moderna ja Sputnik. Kun saan kasaan kaikki 5 Ikuisuusk... siis rokotetta olen VOITTAMATON!!!
Sain kaikki eriä. 1. Astra, 2. Pfizerin rokote ja 3. Moderna
2 Pfizeria, kolmas rokote tulossa. Modernaa en uskalla ottaa koska pelkään allergiakohtausta.
Olin saanut kaksi Modernaa ja siinä rokotupisteellä, jossa olin oli saatavilla vain Pfizer, hoitaja haki Modernan toiselta pisteeltä eli sain 3 × Modernaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi comirnatya ja moderna. Kysyivät, että mitä aiemmin olin saanut ja pistivät eriä. Teho kuulemma parempi.
Sama minulla. Moderna kolmannella rokotuskerralla siksi, että se tehoaa erityisen hyvin Delta-varianttiin.
Kaksi ensimmäistä sain samaa. Kolmannella kerralla kysyttiin, haluanko samaa vai eri valmistetta, eli sain itse valita. Kysyin "baarimestarin" suositusta ja kuulin, että tällä hetkellä suositellaan ottamaan jotakin muuta kuin aiemmat, joten eriä otin.
Kolme pfizeria. Ens kerralla pyydän botoxin kaupan päälle, tulee kalliiksi maksaa siitä erikseen.
Kolmas oli puolikas moderna, joten en saanut samaa. Vaihtoehtoa ei ollut, mutta jos olisi ollut niin olisin valinnut juurikin tuon modernan.
Kaksi Pfizeriä ja kolmas oli joku muu. Enpä tuolla paljoa päätäni vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Kolme pfizeria. Ens kerralla pyydän botoxin kaupan päälle, tulee kalliiksi maksaa siitä erikseen.
Kiva! Pyydä sitten että kokenut neurologi pistää botuliinipiikit emg-ohjauksessa.
Kaipa sen lekurin saa ihan tilattua rokotuspaikalle. Ei itsellä tullut mieleen. Joudun käymään aina neuvon polilla.
Kaksi comirnatya ja moderna. Kysyivät, että mitä aiemmin olin saanut ja pistivät eriä. Teho kuulemma parempi.