Tulevan vaimoni polttarit
Juuh elikkäs tuleva vaimoni toivoo polttareita, mutta minä en oikeen hyväksy naisten polttareita. Polttarit ovat olleet perinteisesti miehen juhla, viimeinen sinkku ilta ennen avioliittoa. Mielestäni ei ole syytä pitää naisille polttareita, sillä nainenhan saa avioliiton. Samalla tavalla ei ole perinne pitää naisten varpajaisiakaan, sillä nainen saa lapsen. Mieheltä yritetään viedä viimeisetkin perinteet ja syyt juhlia. Huoh.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:44"]Oletpa ääliö, toivottavasti vaimo saa polttareissaan kunnolla munaa, ilmeisesti viimeistä kertaa.
[/quote]
Äläs nyt, vaimohaj näyttää saavan oikein suuren mulkun itelleen!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]Juuh elikkäs tuleva vaimoni toivoo polttareita, mutta minä en oikeen hyväksy naisten polttareita. Polttarit ovat olleet perinteisesti miehen juhla, viimeinen sinkku ilta ennen avioliittoa. Mielestäni ei ole syytä pitää naisille polttareita, sillä nainenhan saa avioliiton. Samalla tavalla ei ole perinne pitää naisten varpajaisiakaan, sillä nainen saa lapsen. Mieheltä yritetään viedä viimeisetkin perinteet ja syyt juhlia. Huoh.
[/quote]
Varpajaiset ovat muuten ihan alunperin naisten juhla. Tutkisit vähän ennen kun tulet rutisemaan. Niin muuten kerro ihmeessä miksi nainen saa jotain enemmän kuin mies avioliitossa? Ja mitenkäs nuo lapset, eikö isäkin yhtälailla sen lapsen saa?
Toivottavasti tämä on provo..
En voisi olla tuollaisen mieshuoran kanssa. Toivottavasti kihlattus tajuaa millanen paskahousu sä oot ja antaa sulle kengänkuvan perseelle.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:19"]Mua oksettaa tommonen ajattelutapa, että nainen ''saa'' avioliiton ja mies ''menettää'' sinkkuutensa.
[/quote]
Mua niin oksettaa myös, kuinka kauan naimisissa pitää olla ennen kuin se helpottaa? Avioeroon saakka?
-M42
AP on provo. Pakko olla, ei noin idioottia miestä voi olla.
Yllättävää että näinkin ilmiselvä provo menee läpi
Mee sovinistisika ap hoitoon. Säälittää tulevan vaimosi puolesta.
Tää on taas tää ylilaudan juuh elikkäs-provo.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:30"]
Mitäs muuta vaimo ei saa tehdä, saako juhlia syntymäpäiviä, saako mennä baarin ystävien kanssa? Saako käydä teaterissa? Saako käydä kaverin kanssa risteilyllä?
Mitäs muuta vaimo ei saa tehdä? Hän ei saa käydä töissä? Saako ajaa autoa? Saako kieltäytyä seksistä? Onko sinulla paljon rahaa jotta vaimo saa ostaa ihan mitä itse haluaa? Saako tavata ystäviä?
[/quote]
No mutta, eihän se onnentyttö haluakaan enää poistua kodin seinien ulkopuolelle kun saa tuollaisen aarteen miehekseen.