Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valheellisen kiiltokuvan kiillottaminen somessa

Vierailija
21.01.2022 |

Miten ihmiset kehtaa? Siis joo, ymmärrän sen koukuttavuuden, tykkäykset tuo hyvää tunnetta siitä että tykätään ja oon hyvä ihminen ja kuulun johonkin, vaikka niillä ei ole oikeasti merkitystä. Ja ymmärrän sen, että sinne halutaan laittaa se omasta mielestä parempi kuva. Mutta se, että valehdellaan elämä kokonaan toiseksi?

Miksi ihmiset tekee sitä? Itselleen vai toisilleen todistelevat että elämäni on hyvää ja arvokasta?

Useammasta henkilöstä satun tosissaan tietämään, ettei elämä ole sitä, mille somessa viestii ja uskottelee. Siis yhtään. Eräskin nainen elää niin terveellistä elämää ja hehkuttaa sen puolesta, mutta tosielämässä juhlii todella rankasti ja on hyvin välinpitämätön terveydestään. Toinen taas hehkuttaa mun perhe mun mies soopaa, mutta todellisuudessa haukkuu ja alentaa miestään ja lapsiaan, kotona ja julkisesti, pienimmästäkin virheestä, nämä harvoin osaavat tehdä mitään oikein, ja kaikki paska on miehen syytä ymsyms. Lisäksi tiedän, että miehellä on ollut salasuhde kolme vuotta. Ja tämä nainen ei mukamas tiedä.

Niinkuin mikä kuvitelma ihmisellä on, luuleeko ettei se näy ulospäin? Tosissaan?

Muita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi