Sinkkukaverista havainto: Hänen kaikki exät olleet "kolmen sanan tekstaajia ja tosi huonoja kuvissa", silti etsii Tinderistä IG malleja jotka hurmaa ihanalla viestittelyllä :)
Sanomattakin selvää ettei ole miestä löytynyt, olen yrittänyt puhua järkeä mutta ei halua ymmärtää
Kommentit (5)
Perinteellinen nainen siis. Puhutaan, että halutaan kiltti ja kunnollinen mies ja sitten otetaan kuitenkin mahdollisimman komea ja röyhkeä mies.
ONko sen kaverisi siis sun mieliksi pakko ottaa joku pökkelö? Anna kaverisi olla.
En itsekään halua " tasoistani" miestä. Koska lihavana mulle pitäisi kelvata joku alkoholisoitunut persu. Ei kelpaa.
Ja kyllä, mieluummin olen itseni seurassa kuin jonkun tanopään.
Perjantai, ja hyvästä syystä ilman jäävät ukot aloittaa itkemisensä. Kuule, kun kukin saa etsiä mitä haluaa, sinäkin. Eikö sinun sitä paitsi pitänyt hakea se thai-akka, mene jo.
Vierailija kirjoitti:
Perinteellinen nainen siis. Puhutaan, että halutaan kiltti ja kunnollinen mies ja sitten otetaan kuitenkin mahdollisimman komea ja röyhkeä mies.
Tunnetko siis kyseisen naisen vai mistä tiedät, että hän on puhunut haluavansa kiltin ja kunnollisen miehen?
Mutta hyvää yksinäistä viikonloppua sinulle, saat taas jankuttaa noita juttujasi yhdenkään naisen häiritsemättä :-DDD
Mikä on IG malli?