Tänään on Aunen päivä. Tunnetko yhtään Aunea? Minkä ikäinen hän on?
Kommentit (49)
Naapurissa oli Aune ja olisi noin 100, jos eläisi.
Äikänope aikoinaan. Luulisin et kuoli jo.
Isän äiti taisi olla Aune. Kuoli varmaankin 1970 luvulla, isä oli syntynyt 1920 luvulla.
Kaksi sukulaista on ollut Auneja, kuolleita molemmat noin kaksikymmentä vuotta sitten. Syntyneet joskus 1915 tienoilla.
Tunnen työni puolesta tällä hetkellä kaksi Aunea. Toinen täyttää tänä vuonna 96 v ja toinen 92 v :)
Tunnen kaksi aunea, molemmat 50-60 v
Olen tuntenut pari. Isän Aune-täti on varmaan kuollut aikoja sitten. Ala-asteella opettajani oli Aune. Jos hän elää, niin on varmaan päälle 90 vuotias.
Tunnen 31-vuotiaan Aunen. Hän on virolainen.
Mun lapsen päiväkodissa on Aune, joka on varmaan 3-vuotias.
Kummityttöni 5v. Isomummini nimi, joka oli meille enenmän äiti, kun se joka meidät synnytti.
125 Aunea elossa, on siis harvinainen nimi.
Nyt Auneja kastamaan ei ole samalla luokalla montaa Aunea kun lapsi kouluun menee.
Olen tuntenut kaksi, molemmat ovat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen päiväkodissa on Aune, joka on varmaan 3-vuotias.
Nyt tuli ketjun ensimmäinen lapsi. Mietinkin, että tunteeko kukaan jotain pientä Aunea. Kaunis nimihän se on, ei siinä mitään. Ja niin antiikkinen, että sen jotenkin voi jo antaa lapsille. Toisin kuin vaikkapa joku Pirkko. Kolmevuotias Pirkko olisi aika koominen. ap
Yhden seitsemänkymppisen, yhden kolmekymppisen, yhden viisivuotiaan ja mun toinen nimi Aune , olen nelikymppinen.
Tunnen noin 25 v. Aunen sekä 75 v. Aunen. Ja kaksi jo edesmennyttä Aunea.
Yhden Aunen tunnen, hän on 81-vuotias.
Oma äitini on Aune. Lähden pian nimipäiväkahveille. Hän on 94 vuotta. Viime vuonna paikkakunnalla X oli ristitty tyttövauva Auneksi, joten voisi olla pian uusi muotinimikin. Aida ja Aada ovat kuluneita, samoin Isla ja Ella.
Minä olen tuntenut kolme Aunea.
Kaikki ovat jo kuolleet.