Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vauva haaveet kaatuu

Vierailija
21.05.2015 |

Kun mies ei suostu menemään lääkäriin. Liikaa suorituspaineita kun edelliset kerrat menny näin että itken itseni uneen kun hän ei kestä loppuun asti. Ollaan puhuttu mutta ei auta.
Mulla hajoo pää tämän vauvan kaipuun kanssa. Itken lähes päivittäin nykyisin kun mitään ei tapahdu. Miehelle ei voi puhua sillä sitten ei ole seksiä tätäkään vähää.
Mä en kestä yhtäkään raskaus uutista ja tekisi mieli jäädä yksin kotiin murjottaa kun mies menee mökilleen. Sinne tulee raskaana oleva ihminen enkä mä pysty olemaan nyt sen verta sosiaalinen että voisin keskustella hänen kanssaan.

Unikaan ei tule kun itkettää liikaa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko soimaan päässä:

"Haaveet kaatuu 
niitä nousemaan en saa 
haaveet kaatuu 
tahdoin paljon kauniimpaa 
haaveet kaatuu 
varjot saapuu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveet kaatuu, mies "sitä" nousemaan ei saa!

Vierailija
4/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 02:59"]Haaveet kaatuu, mies "sitä" nousemaan ei saa!
[/quote]

xD

Vierailija
5/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sun pitää saada se vauva..?? Ota joku kiva lemmikki. Paljon vähemmän vaivaa kuin lapsesta. Ja saat pitää yöunesikin. Vauva valvottaisi seuraavat vuodet, ja kun alkaisi nukkumaan itse niin sitten alkaisi kuluttaa hermojasi koska on jo murkku. Sano rohkeasti miehellesi että "en haluakaan vauvaa..otetaan vaikka koiranpentu sen sijaan." ja LUPAAN että miehesi saa vehkeen taas pystyyn! ;) N26

Vierailija
6/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan seisokaan kun pitää ajatella lopputulosta.

7/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 02:57"]

Alko soimaan päässä: "Haaveet kaatuu  niitä nousemaan en saa  haaveet kaatuu  tahdoin paljon kauniimpaa  haaveet kaatuu  varjot saapuu"

[/quote]

Sama!

Vierailija
8/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla panemaan, mutta spermaani en sinulle luovuta

Vierailija
9/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 02:52"]

Jätä se sika!

[/quote]

Typerys! Jospa keksisit jotain ihan omaperäistä. 

10/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että haluat vauvaa. On parempi olla haluamatta. Avaa telkku, katso uutisia. Millaiseen maailmaan haluat lapsesi synnyttää?

Vierailija
11/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko vain vauvan vai lapsen. Mä en ymmärrä niitä jotka sanoo että haluaa vauvan koska ei se kauon ole vauva

Vierailija
12/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 06:08"]Haluutko vain vauvan vai lapsen. Mä en ymmärrä niitä jotka sanoo että haluaa vauvan koska ei se kauon ole vauva
[/quote]

Mä myönnän. Mä haluan vauvan! Mutta en hanki sellaista koska jostain kumpuaa se järjen ääni että joskus se vauva ei ole enää vauva :D

Vierailija
13/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 06:11"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 06:08"]Haluutko vain vauvan vai lapsen. Mä en ymmärrä niitä jotka sanoo että haluaa vauvan koska ei se kauon ole vauva
[/quote]

Mä myönnän. Mä haluan vauvan! Mutta en hanki sellaista koska jostain kumpuaa se järjen ääni että joskus se vauva ei ole enää vauva :D
[/quote]

Parasta vauvoissa on se, että ne eivät kauaa ole vauvoja, vaan kasvavat lapsiksi, nuoriksi ja aikuisiksi. Vauva-aika on hurjan rankkaa, mutta ei onneksi kestä kauaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä