Muistatteko life of siljan sisustus-suunnittelija episodin
"Pyydettiin tuttua sisustus-suunnittelijaa katsomaan miltä täällä näytti" Ja se suunnittelija lopulta paljastu Siljan äidiksi:D
Kommentit (9)
http://lifeofsilja.indiedays.com/2014/03/29/our-home-part-1-living-room/
Siljan äiti teki vaan sen pöydän.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:50"]
Mä oon sitä mieltä, että on se jännää miten jotkut on noin kateellisia, että täytyy tällaisia aloituksia tehdä. No, mut ymmärrän kyllä jos on itse joku ruma ja kukaan ei ole kiinnostunut niin tuntuuhan se varmasti pahalta. Kokeile tehdä joku oma kiva blogi, varmasti sinussakin on jotain hyvää? Leivot vaikka hienoja kuppikakkuja ja kuvaat niitä jos et muuta keksi.
[/quote]
Samaa mieltä, kyllä säkin varmasti pärjäät bloggaajana! Jätä muuta rauhaan ja keskity omaan tekemiseen ap!
Mä oon sitä mieltä, että on se jännää miten jotkut on noin kateellisia, että täytyy tällaisia aloituksia tehdä. No, mut ymmärrän kyllä jos on itse joku ruma ja kukaan ei ole kiinnostunut niin tuntuuhan se varmasti pahalta. Kokeile tehdä joku oma kiva blogi, varmasti sinussakin on jotain hyvää? Leivot vaikka hienoja kuppikakkuja ja kuvaat niitä jos et muuta keksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:32"]Eikö Siljan äiti ole Mari?
[/quote]
ei ole, vaan Sanna
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:11"]"Pyydettiin tuttua sisustus-suunnittelijaa katsomaan miltä täällä näytti" Ja se suunnittelija lopulta paljastu Siljan äidiksi:D
[/quote]
Eihän ollut Siljan äiti, vaan joku Mari jonka sivut Silja itse asiassa linkkas ja teki arvonnankin lukijoille siitä. Siljan äiti teki niille vaan sen pöydän