Paljon sulla on lämmintä makuuhuoneessa?
Kommentit (52)
16. Nukun ikkuna raollaan talvellakin. Aamulla on laskenut johonkin 14-15.
Yritän pitää 19 ja 20 asteen välillä.
24 ja nukun villasukut jalassa. Enempää ei ole varaa lämmittää kun sähkö on nyt niin kallista
Tutkimusten mukaan paras lämpötila makuuhuoneessa on 16-19 C
Sellanen just 16-19. Jos on päivällä pidetty makkarin ovea auki niin reilu 20. Jos kiinni ja ulkona kylmä niin ehkä se 16-17. Sillon sa parhaat unet.
Sähköllä lämpiävä patja ja huoneen lämpötila +16. Villasukat jalassa, nukun erinomaisesti.
En tiedä, koska makuuhuoneessa ei ole lämpömittaria. En pidä makuuhuoneessa lämmitystä koskaan päällä. On ihana käpertyä lämpimän peiton alle, kun huoneessa on muuten viileää. Muualla kämpässä on n. 20 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan paras lämpötila makuuhuoneessa on 16-19 C
Ei noin kylmässä (16-19 astetta) pysty nukkumaan, unenpäästä ei saa millään kiinni, kun palelee koko ajan. Sopiva lämpötila nukkumiselle on n. 23 astetta, uni tulee nopeasti kun ei tartte palella ja uni on sikeätä sekä miellyttävää
Jos patteri olisi auki niin varmaa liki 30, ei ole auki ja nyt on ikkuna auki, nukun n. 19 asteen lämmössä. Muualla asunnossa on sitten lämmin koska olen aina vähissä vaatteissa kotona.
Itse nukun näillä säillä sekä tuuletin päällä, että ikkuna auki. (asun Etelä-Suomessa). En kertakaikkiaan saa unen päästä kiinni, ellei ole sopivan kylmä huone. Siskoni mielessä huoneessani on kylmää kuin ruumishuoneessa, mutta toimii minulle.
Vierailija kirjoitti:
Itse nukun näillä säillä sekä tuuletin päällä, että ikkuna auki. (asun Etelä-Suomessa). En kertakaikkiaan saa unen päästä kiinni, ellei ole sopivan kylmä huone. Siskoni mielessä huoneessani on kylmää kuin ruumishuoneessa, mutta toimii minulle.
Mahtaa joko oma sähkölaskusi huutaa punaisella tai taloyhtiö tykätä hyvää jos vedät pakkasilla yön yli ikkuna levällään. Voi jee, mene ennemmin telttaan/parvekkeelle nukkumaan.
Kesällä et varmaan sitten nuku koskaan?
19,8 astetta. Just sopivasti.