Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuumetta....

21.09.2006 |

Onko kukaan huhtikuussa vauvan saanut jo uudelleen raskaana, tai suunnittelemassa lähiaikoina toista vauvaa?Itsellä vähän mielessä että vuoden alussa alotettaisiin " pikku kakkosen" hankkimis yritykset.....ikäeroks tulis siis sellaset aika sopivat noin 1 ja 1/2 vuotta:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo uusi vauva. Huhtikuussa syntynyt esikoinen. Haluamme, jos vain mahdollista lapset pienellä ikäerolla, joten alkuvuosi olisi otollista aikaa myös täällä! Rankkaa on ollut tämän ensimmäisen kanssa, mutta eihän se siitä muuksi muutu vaikka odottelisikin. Mielummin lapset pienellä ikäerolla niin vauva-aika olisi putkeen ja sitten eletty! Alku on kuulemma rankkaa kahden pienen kanssa...voin vain kuvitella, kun tämän yhdenkin kanssa on jo ollut aikamoista tahkoamista, mutta vähän kasvettuaan lapsista on sitten seuraa toisilleen. Siinäkin positiivinen näkökulma pienelle ikäerolle. Tämä kaikkihan on vasta villiä suunnitelmaa, mutta tarkoitus olisi ainakin yrittää. Mitä sitten todellisuudessa tapahtuu, niin sehän nähdään!

Vierailija
2/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tytön syntymää mietin, pitäskö pyöräyttää toinen pienellä ikäerolla. Nyt tulin siihen tulokseen, että miten ihmeessä sitä kerkiäis sitten esikoiselle antaa huomiota, kun tyttö nytkin halunnut olla välillä tuntikausia tissillä. Onko teillä tullut jotain vastaavista tilanteista mieleen? Ja meillä mieskin usein reissussa, niin ehkä kahden lapsen - siis toisen pienen ja toisen vauvan - kanssa ei kuitenkaan lähtisi tässä arkea rakentamaan. Saa kasvaa tämä ensimmäinen ainakin jonnekin kolmevuotiaaksi ennen kuin toinen tulee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tämän ensimmäisen vauvelin syntymää mä ajattelin että pidetään väliä seuraavan lapsen hankkimiseen ainakin kolme vuotta, mutta nyt on alkanut tuntua että olishan se mukavaa jos lapsilla ei olis kovin suurta ikäeroa, niin olishan niistä sitten toisilleenkin varmasti enemmän seuraa, kuin mitä jos olisivat esimerkiksi kolmen vuoden ikäerolla varustettuja. Joten pitääpäs nyt sitten katsoa, jos tuossa vuoden vaihteessa alettais " tehtailla" uutta pikku veijaria tähän perheeseen:)

Vierailija
4/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ikuisuuskysymys! Onneksi jokainen saa itse päättää millä ikäerolla haluaisi ja sen mukaan sitten toimia! Itse olen pienellä ikäerolla siskoni kanssa ja varmasti niitä peruja on myös tämä minun mielipiteeni. Joten Ronja eikun käydään vaan tahoillamme " toimiin" heti, kun siltä tuntuu!!!

5/5 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on sitten varmasti tehtävä:)