Tickle your fancy Sara taas esittelee kroppaansa
Onko muut blogia seuranneet huomanneet, kuinka tämä bloggaaja on jo pitkän aikaa jokatoisessa postauksessa esitellyt hoikkaakin hoikempaa kroppaansa?
Ei jaksas enää tuota ylimielistä ilmettä ja vatsan vääntelyä sekä reisien ojennuksia, jotta kaikki "lihakset" varmasti näkyisi
Kommentit (73)
Noissa kuvissa sentään näyttää naiselta toisin kuin niissä mitä joskus laittoi... Niissä ei ollut päätä, pelkkä keskivartalo ja näytti kyllä tosi miehekkäältä.
Minusta Sara näyttää edelleen miehelle, entistä enemmän kuin ennen
Miksi pitää edes lukea, jos ei tykkää kun toinen esittelee tehokkaita treenin tuloksia?
Tsiisus, jos mulla olisi tuollainen maha ja pitäisin ammatikseni blogia, niin tasan tarkkaan esittelisin mahaani blogissa. Mitä hittoa! Älä lue jos ei kiinnosta, ei tulisi itslleni mieleenkään lukea blogia, jonka kirjoittaja ärsyttäisi.
Nämä av:n blogikommenttiketjut on kyllä ihan todella hämmentävä tuttavuus. Se on hei blogi! Joku Taavi Tavallinen horisee siellä juttujaan. Ei ole niin tärkeää!
Jos mulla ois tollanen kroppa hengaisin kokoajan ja kaikkialla alasti
Liian laihahan tuo on, mutta kelepaahan tuota silti esitellä.
Komee vatsa, kiitos vinkistä, Sara!
Miksi tuollaisten kuvien laitto on ok vain ns fitnesspelleilijöiltä? Jos joku perustyyppi, jolla on timmi kroppa, julkaisee tollaisia kuvia, niin on tyrkky :0
En tiiä muuta ku että helvetin tylsä blogi!
Blogi täynnä ainoastaan oman vartalon, etenkin perseen, esittelyä kameralle. Mahtaa poikaystävä tykätä.
Kävin katsomassa kuvat. Tosi hyvä body, mutta toi otsis tökkii!!
Vierailija kirjoitti:
Blogi täynnä ainoastaan oman vartalon, etenkin perseen, esittelyä kameralle. Mahtaa poikaystävä tykätä.
Kukapa ei tuosta perseestä tykkäisi!
perseessä ei ole mitään vikaa. Vähän narsistisen kuvan antaa itestään noilla kuvien määrällä, eikö yksi persekuva/per postaus riittäisi?
Hyvä jos esittelee mielummin vartaloaan. Tajuaa varmaan itsekin, että kun naama ei kovin kummoinen niin vartaloon täytyy silloin panostaa, jos haluaa olla "hyvännäköinen".
Häh? Siis te itse katsotte niitä kuvia?! Ei ole pakko katsoa! Jokainen saa lisätä millaisia kuvia haluaa ja hyvää kroppaa kannattaa esitellä ;)
Hyvä kroppa, ja ihan ok näköinen kissa muutenkin. Laittaisin edestä ja takaa, eikä pussiakaan tarttis.