Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan virtsankarkailun kuriin

Vierailija
20.01.2022 |

En voi esim lähteä lenkille, koska pelkään pissaavani housuun. Samalla tietäen, että siitä on varmasti apua.

Tää käy jo mielenterveyden päälle, kun pitää miettiä miten saan pidäteltyä ja missä lähin vessa on

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin jumppaamalla lantionpohjalihaksia. Jos kovin paha on niin lääkäriin keskustelemaan leikkauksesta.

Vierailija
2/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaise joutessasi Käypä hoito - suosituksista neuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiopohja lihakset.. eli tarvitset harrastaa seksiä miehen kanssa niin alkaa paikat tiukkenemaan..

Vierailija
4/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä karkailu on alkanut?

Itselläni on alkanut myös mutta vain aamuisin. En ymmärrä miksi. On kaksi selitystä: minulle tehtiin leikkaus alavatsan alueelle tai toinen vaihtoehto säännöllinen uusi lääkitys . En tiedä mutta joskus aamulla karkaa kun olen vessaan kiiruhtamassa.

Vierailija
5/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eturauhasen radikaalipoistosta toipuva mies, niin virtsaputken alle voidaan ruiskuttaa vähän omaa rasvaasi.

Pissavika voi yllättää miehenkin, erityisesti pullean inselin, jolla ei ole sukupuolielämää.

Vierailija
6/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvojen kuivuminen on yksi mahdollinen syy. Jos olet vaihdevuosi-ikäinen, hormonihoito auttaa.

7/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan painajaista on aivastaa ....... 🤫

Vierailija
8/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tämä on oikein alkanut.. Mutta vaivaa niin, etten voi nauttia elämästä ollenkaan.

Olen jo lähes 50, joten varmasti vli johtua iästä, mutta voi olla rakenteellistakin vikaa.

Onneks on tenat❤️ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi