Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko poikasi sellainen...

Vierailija
20.05.2015 |

... että voisit suositella häntä aikanaan poikaystäväksi jollekulle mukavalle tytölle? Minun pojistani toinen ei valitettavasti ole. Hän on kylmä, itsepäinen, monissa asioissa laiska, epäkohteliaskin usein. Toivottavasti viel' muuttuu, mutta tuskin koskaan tulee olemaan mikään ihanneasviomies kenellekään. Komea kuin mikä kyllä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on empaattinen, huomaavainen, hauska, positiivinen, menestyy koulussa, tekee hommat tunnollisesti. Lisäksi kokkaa!

Vierailija
2/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki kertoa myös, onko tyttäresi sellainen, jota voisit suositella kumppaniksi jollekulle. Eikä tässä tarvitse miettiä möskään seksuaalista suuntautumista, voit ihan yhtä hyvin miettiä poikaa kumppaniksi jollekulle mukavalle pojalle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:43"]Poikani on empaattinen, huomaavainen, hauska, positiivinen, menestyy koulussa, tekee hommat tunnollisesti. Lisäksi kokkaa!
[/quote] Eli on homo?

Vierailija
4/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:43"]Poikani on empaattinen, huomaavainen, hauska, positiivinen, menestyy koulussa, tekee hommat tunnollisesti. Lisäksi kokkaa! [/quote] Eli on homo?

[/quote]

niin kai kokithan on homoja. Suomalaiset ja ulkomaalaiset julkkiskokit ainakin....

mikä on miehinen harrastus ? Lapseni myös kalastaa, on kiinnostunut autoista, harrastaa surffausta (mökillä ulkomailla ) ja ampuu jousella

Vierailija
5/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kokkaava mies on homo? Apua, mun mies kokkaa enemmän kuin mä, sen isä kokkasi nillää aina kotona, ja mun oma isäkin kokkaili mielellään. Homoja kaikki !

Vierailija
6/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. On laiska . Ja sitten taas loistava keskustelija, kuuntelija ja lohduttaja.

Vierailija
7/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuraavan kerran enemmän asiaa otsikkoon.

Vierailija
8/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:59"]Siis kokkaava mies on homo? Apua, mun mies kokkaa enemmän kuin mä, sen isä kokkasi nillää aina kotona, ja mun oma isäkin kokkaili mielellään. Homoja kaikki !
[/quote]
joo,eikä kukaan ole uskaltanut pois kaapista.

Vierailija
9/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:59"]Siis kokkaava mies on homo? Apua, mun mies kokkaa enemmän kuin mä, sen isä kokkasi nillää aina kotona, ja mun oma isäkin kokkaili mielellään. Homoja kaikki ! [/quote] joo,eikä kukaan ole uskaltanut pois kaapista.

[/quote]

ihan järkkyä,  mieheni isäkin meni kahdesti naimissin, ja vuosia asui itseään nuoremman naisen kanssa. Ja kaikki tämä vain, siksi että olikin homo. Ja  miehenikin on toista kertaa naimisissa ja lapsiakin useita. Entä oma isäni, seitsemän lapsen isä. Kaikki vain hämäystä !

mitäs sutte Tomi Björk, Hans Välimäki, Jyrki Sukula, Henri Alen, Timo linnamäki, Alvar Gullivhsen. Surullista, surullista, tänä päivänäkin pitää piilotella...

Vierailija
10/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:59"]Siis kokkaava mies on homo? Apua, mun mies kokkaa enemmän kuin mä, sen isä kokkasi nillää aina kotona, ja mun oma isäkin kokkaili mielellään. Homoja kaikki !
[/quote]
Vahinkoalapeukku