Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen runebergintorttujen ystävä, mutta ostin Rostenin tortun ja en pystynyt syömään loppuun

Vierailija
20.01.2022 |

Tätä Rostenia olen vielä kuullut monen kehuvan parhaaksi.
Viime vuonna kävi samalla tavalla, olikohan sekin Rostenin, en muista. Jatkossa kyllä teen itse tortut.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vjakki, Rostenin on nimenomaan paras eikä todellakan mikään Fazerin liettualainen erikoisuus.

Vierailija
2/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, minun muistaakseni Rostenin oli viime vuonna paras maistamani. Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vjakki, Rostenin on nimenomaan paras eikä todellakan mikään Fazerin liettualainen erikoisuus.

Mua oikeasti itseänikin ihmetyttää. Yleensä en ole kovin nirso, mutta tuo oli kerrassaan kamalaa.

Vierailija
4/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Rosteninhan ovat juurikin niitä parhaita, mitään muita emme ole vuosikausiin edes ostaneet, emmekä osta.

T. Viimeksi tänään sillä herkutellut

Vierailija
5/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

Rosteninhan ovat juurikin niitä parhaita, mitään muita emme ole vuosikausiin edes ostaneet, emmekä osta.

T. Viimeksi tänään sillä herkutellut

Epäilen, että se on se arrakkiaromi mikä niissä Rosteneissa tökkii. Itse kun teen käytän punssia.

Vierailija
6/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Rostenin tortussa oli kuivia sattumia. Nyt on miellyttävä, tiivis ja raikas.

Vierailija
7/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenmaan Herkun ovat mielestäni parhaita. Myös isokokoisia.

Vierailija
8/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ostin Lidlistä runebergin torttuja (en muista merkkiä) ja oli ihan tauttoman hyvää. Tänä vuonna ostin sitten Lidlistä taas noita, ja olivat ihan karmeita, sekä maultaan, että pohja oli kosteaa mössöä.

Vierailija
9/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi vähän kuvailla ja selittää. Täällä kaikki ovat sitä mieltä, että Rostenin ovat parhaita.

Vierailija
10/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti itseänikin ihmetyttää. Yleensä en ole kovin nirso, mutta tuo oli kerrassaan kamalaa.

Ostit vahingossa sen gluteenittoman tai vegaani version? En näe mitään muuta selitystä tuolle.

Vierailija
11/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna Rostenin tortussa oli kuivia sattumia. Nyt on miellyttävä, tiivis ja raikas.

Mun mielestä toi Rosten oli raikkaasta kaukana. Hirveän tunkkainen maku.

Vierailija
12/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten ostin Lidlistä runebergin torttuja (en muista merkkiä) ja oli ihan tauttoman hyvää. Tänä vuonna ostin sitten Lidlistä taas noita, ja olivat ihan karmeita, sekä maultaan, että pohja oli kosteaa mössöä.

Kyllä, Lidlin tortut olivat pari vuotta sitten tajuttoman hyviä. Kiitos kovasti tuosta, että kerroit, että ne ovat tänä vuonna pahoja. Eipä tarvitse niiden takia kävellä Lidliin!

Vierailija
13/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jauhoklimppejä ja mikä Fazerin on tullut kun jotain Latviaa kauppaa. Meille täällä. Outoa. Jotkut ei tajua että kun maku muuttuu ostajat myös vaihtuu.

Vierailija
14/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostit vahingossa sen gluteenittoman tai vegaani version? En näe mitään muuta selitystä tuolle.

Maistoin viime vuonna normaalin Rostenin ja tänä vuonna vegaanisen version ja kumpiakaan en voinut syödä loppuun.

Vierailija
15/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satumaista-merkkiset on parhaita, parempia kuin Rostenin.

Vierailija
16/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväs-pakarilla oli ainakin tänä vuonna hyviä runebergintorttuja. Suosittelen. Elosella on myös ollut monena vuonna ihan hyviä, mutta tykkään enemmän Jyväs-pakarin tortuista.

Vierailija
17/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaankin makuun Rostenin tortut ovat sieltä paremmasta päästä. Mutta makujahan on monia, eikä sellaista asiaa ole olemassakaan josta kaikki tykkäisivät. Jos ei maistu niin sitten ei, ostaa jotain toista tai tosiaan tekee itse.

Vierailija
18/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niissä Rosteneissa oli jotenkin oudon suolainen ja salmiakkimaisenmakuinen ja kostea pohja. Pidän salmiakista, mutta se sekoitettuna runebergin torttuun ei kuulosta hyvältä. Tunkkainen maku.

Vierailija
19/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma näissä kaupan tortuissa on mielestäni juurikin se arrakkiaromi, mutta jos sitä ei ole käytetty tortusta ikäänkuin puuttuu jotain. Kotona voi kostuttaa just esim. punssilla.

Vierailija
20/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma näissä kaupan tortuissa on mielestäni juurikin se arrakkiaromi, mutta jos sitä ei ole käytetty tortusta ikäänkuin puuttuu jotain. Kotona voi kostuttaa just esim. punssilla.

En itsekään voi siis sietää arrakkiaromia, jos se nyt ei tarpeaksi selkeästi tullut ilmi.