Kankaanniemi -kohussa ihmetyttää yksi asia
Kuinkahan monta salmiakkikossua Toimi on juonut ennen kuin alkanut seksiviestejä lähettää?
Kommentit (6)
Vakavasti puhuen luulen, että jos ei ole koskaan ollut hunksi eikä karju, niin sitä vaikeampaa on luopua siitäkin vähästä mitä on, kun vanhenee. Toimi on itse saanut iloa ja kenties tyydytystäkin viesteistään, ja nyt maksoi kalliin hinnan. Vaimoressu tietysti antaa kristillisesti anteeksi, vaikka parempi olisi saada tähän kriisiin kuumat kyydit joltain kollilta, joka osaa muutakin kuin mouruta.
Meinaatko että kun joutunut elämään kristillisdemokraattisen siveästi, niin halusi kokeilla vielä perussuomalaista menoa ja meininkiä ennen kuin on ihan ikäloppu? Kuinkas vanha Toimi muuten on? Onko sillä joku kuudenkympin villitys?
kuinka kauan mahtaa vielä sairaslomailla...
Miksi ottaa saikkua ja luikkia piiloon "pahaa" maailmaa? Se on paljon nolompaa, kuin viestittely itsessään. Olisi kerrankin mies ja ottaisi vastuun rehdisti mitä on saanut aikaan hölmöilyllään... :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 20:49"]Vakavasti puhuen luulen, että jos ei ole koskaan ollut hunksi eikä karju, niin sitä vaikeampaa on luopua siitäkin vähästä mitä on, kun vanhenee. Toimi on itse saanut iloa ja kenties tyydytystäkin viesteistään, ja nyt maksoi kalliin hinnan. Vaimoressu tietysti antaa kristillisesti anteeksi, vaikka parempi olisi saada tähän kriisiin kuumat kyydit joltain kollilta, joka osaa muutakin kuin mouruta.
[/quote]
Onhan ne viestit olleet lehtitietojen mukaan vähän enemmän sellaisia runkkarin viestejä kuin iskuviestejä
Syynä koko kohuun lieneekin se, että Toimi ei halunnut tulla muistetuksi miehenä, joka kielsi salmiakkikossun. Uuden puolueen linjauksiin nykyinen toiminta sopiikin paremmin.