Miksi perheesi kuvittelee saaneensa perheemme hyväksynnän?
Ette ole saaneet. Mitä oikein hourailette? Ette ole saaneet. Päinvastoin. Kielsin juuri lapsiani olemasta missään tekemisissä teidän lastenne kanssa.
Kommentit (20)
Kiitos että teit päätöksen niin meidän ei tarvitse sitä tehdä.
Halveksimme teitä ihan avoimesti kaikille tuttavillemme! :D Perheen äiti on täysin kajahtanut ”perheemme hyväksyntä” -seko, ja lapsetkin täysin häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Herra Piipaa oli noita
Piipoo
Leikin kenen Juulian kaa aina ku haluun.
T. Roomio
Mistä olette saaneet päähänsä, että sellaista kaipaismme? No toisaalta, onhan teillä niitä sekoilua ennenkin ollut.
”Joka itsensä ylentää, alennetaan” sanotaan.
Pissatan perheemme koiran postilaatikkonne juurelle. Lapsenne syövät keltaista lunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Piipaa oli noita
Piipoo
No etkö nyt tajunnut, että tuo oli ihan tarkoitettu juttu. Runossa on Piipoo, mutta tämä aloitus on piipaa.
Ap on varmaan tosi korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa, kun antaa tällaisia hyväksyntöjä tai hylkäämisiä. Minkälaisista asioista päätät, ap?
Ihme mielenterveyspotilaan aloitus taas.
Minä olen kuullut tällaisen hyväksymisjutun ihan kasvotusten, minulle sanottuna. Melkoisen koomista yrittää olla nauramatta, kun toinen ihan tosissaan kertoo, että he oikein miettivät asiaa ja tekivät päätöksen, että hyväksyvät minun, keski-ikäisen eukon, ihmissuhteen. Oi, kiitos armollisuudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut tällaisen hyväksymisjutun ihan kasvotusten, minulle sanottuna. Melkoisen koomista yrittää olla nauramatta, kun toinen ihan tosissaan kertoo, että he oikein miettivät asiaa ja tekivät päätöksen, että hyväksyvät minun, keski-ikäisen eukon, ihmissuhteen. Oi, kiitos armollisuudestanne.
Ai niin, ei muuten näkynyt heidän käytöksessään mitenkään se hyväksyminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee ihmisistä tuollaisia?
Miksi perheesi luulee että perhettäni kiinnostaa?
Kuulostaa ihan joltain mafiaperheiden touhulta.
Kiitos ♥ Tämä huojensi, oikeasti!