Korvakoru jumissa.
Miehelläni on lävistyskoru korvassa, en tiedä sen nimeä, enkä googlesta löytänyt, kun kuvia vaan, mutta niissä ei ollut korun nimeä. Se koru on rengas missä on pallo niitä on joillakin nenäkoruna, kielessä ja kulmassa. Asiaan; se koru ei lähde millään irti se on ollut korvassa vuodesta -95 se pallo kyllä pyörii, mut siinä on kai kierteet mennyt jotenkin, oon pyörittänyt sitä putkeen ainakin tunnin/suunta, eli ei sillä lähde, koru on todella kovaa metallia ja näyttäisi olevan vähän taittunut niin, että se pallo on jäänyt puristuksiin kierteisiin, jos joku tietää miten sen vois saada pois, niin auttakaa. Olipahan sekava sepostus, mut toivottavasti ymmärrätte yritän äkkiä kirjottaa mobiililla.
Kommentit (7)
Toiset tuollaiset korut, joita itsellä ole esim. Huulessa ja nenässä on jengattomia. Eli siis pidä pallosta kiinni ja vedä sitä toiseen suuntaan. tai siis venytä sitä rengasta pallon molemminpuolin sivuille, niin pallo pinpsahtaa irti. (kokeile, ei siinä mtn häviä, kerro kuinka kävi. Tuollainen koru mulla oli :) )
Ohops, ei linkki tullut siis tälläinenkö http://www.piercing.fi/product_info.php?products_id=498&osCsid=6e8faa7b36ae69771e572239fb7e8ee7 _3
hyi, ei ole yli 20 vuoteen putsannut sitä/korvisreikää kunnolla :P
Itse en saanut huulesta teininä irti.. oli pakko antaa lävistäjän ottaa pois. Tai otti pois ja toisenlainen koru tilalle. Nytkin on rustossa rengas, mutta siinä niin iso pallo, että lähtee helposti. Eli työntää sitä renkaan sisäsuuntaan.
Jos jengat ovat mutkalla, taitaa jo olla aika etsiä kalupakista johtopihdit.