Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superkaunis Janni Hussi nyt Puoli seitsemän -ohjelmassa ykkösellä! AV-MAMMOILLE KATEELLISUUSVAROITUS!

Vierailija
20.01.2022 |

Siinäpä kaikki.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän ja painon puolesta sopii paremmin radioon. On kyllä Suomen naiskauneus heikkoa. Nuori Kata Kärkkäinen taisi olla viimeinen vakavasti otettava.

Vierailija
22/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis Kouvolasta, mikä tässä eukossa on niin erikoista?

Miksei Kouvolalainen voisi olla kaunis? Ja ehkä on siksi erikoinen kun on kauneuden lisäksi niin pirteä, hyväntahtoisen oloinen, ei mikään ihan bimbo ja ahkera. Tienaa myös ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? Miksi muka? Miksi ihmeessä minua pitäisi haitata, että Janni on kaunis? Eihän se vaikuta mun elämään mitenkään enkä edes pidä ulkonäköä juurikaan tärkeänä asiana. En omaa enkä muiden. Ja Jannikin tekee ihan muita töitä eli ei ole malli tmv., joten hänenkin kohdalla ulkonäkö on sinänsä toissijaista. Mutta joo tosi kaunis on, vaikkei sillä sinänsä niin hirveästi väliä olekaan.

Vierailija
24/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän ja painon puolesta sopii paremmin radioon. On kyllä Suomen naiskauneus heikkoa. Nuori Kata Kärkkäinen taisi olla viimeinen vakavasti otettava.

Onneksi suomen mieskomeus on aivan omassa luokassaan. 😍 Eiku…

Vierailija
25/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis Kouvolasta, mikä tässä eukossa on niin erikoista?

Miksei Kouvolalainen voisi olla kaunis? Ja ehkä on siksi erikoinen kun on kauneuden lisäksi niin pirteä, hyväntahtoisen oloinen, ei mikään ihan bimbo ja ahkera. Tienaa myös ihan hyvin.

Joo vaikuttaa kivalta myös. Arvostan.

Vierailija
26/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan akateeminen loppututkinto?

Vierailija
27/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vi... väliä?

Vierailija
28/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta opiskeli näyttelemistä jonkun yksityisoppilaana.

Oisko teatteritieteentohtori.

Vierailija
29/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jokapaikkaan vedetään nykyään kateuskortti?

Koska nämä täällä todella kadehtivat kauniita menestyjiä.

Keitä on "nämä täällä"?

Kauheasti heitä haukutaan mutta mistäs sen tietää keitä täällä on?

Katsottiin Puoli 7 teini-ikäisen tyttäreni kanssa ja eipä täällä muuta kommenttia tullu kuin positiivista. Jalat maassa, asiallinen ja fiksun oloinen ihminenhän Janni on.

Mut meillä yritetäänkin olla arvostelematta ihmisiä ulkonäön perusteella, niin ei kateuskorttikaan ole käytössä.

(Tosin Jannin asusta tykkäsin, mulla on vähän samanlainen setti ja uusi haussa)

Ja se Harrihan on aivan ihana tyyppi, meillä on kova koirakuume ;) et jos jostain kade oon niin koirasta

Vierailija
30/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pohtinut tätä, että jonkun raskauskiristäjä-Maisan ja lokki-Sofian kohdalla huudellaan, miten muka heille ollaan vain kateellisia jne. Kateellisia mistä? Maisan valehtelusta, potkuista, parisuhdesekoiluista, köyhyysrajatuloista? Sofian rikostuomioista, ulosotoista, feikki-luxuselämästä, huumetouhuista? Ei jostain Jannista nää missään "kateellisia haukkumisketjuja", koska hän on ahkera, nätti, mukavan oloinen ja luonut hyvä uran. Jos jotakuta pitäisi kadehtia, niin häntä. Todistaa aika hyvin todeksi, ettei naiset arvostele ketään kateudesta, vaan siihen on ihan oikeasti olemassa joku syy...

Vierailija
31/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka.

Vierailija
32/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torppa sentään oli nuorena hyvännäköinen. Rantalentopallohommien jälkeen rupsahti yhtäkkiä. Lienekkö joutui johonkin onnettomuuteen.  :/

Vierailija
33/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aivan toiset kateuden kohteet. Hyssi on ihan tavallinen nuorehko nainen, syövän sairastanut, ei toistaiseksi osoittanut mitään erityislahjakkuutta, julkisuudessa joka olisi aivan kamalaa, ura ja elämä hakevat suuntaa. Vähän sitä, vähän tuota, oikein mitään mullistavaa ei hän tähän maailmaan tuo, kuten eivät meistä useimmat. Ulkonäöllisesti ihan samaa kategoriaa kuin itse tuon ikäisenä ja sehän on tunnetusti katoava luonnonvara. Ei mitään häntä vastaan, ei mitään suuria tuntemuksia puolustajaan, saati kateutta. Tsempit Jannille ja hyvää kevättä.

Vierailija
34/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, mutta ei mikään superkaunis. Urheilullinen kroppa ja elämäntapa kaunistaa kaikkia. Tarpeeksi fiksu pysytelläkseen pois julkisuuskohuista. Ei ole mikään tyrkky. Se on parasta Janni Hussissa.

Vierailija
35/35 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaunis juu. Mutta saisin aikalailla koko ajan olla kateellinen, jos kaikille kauniille naisille olisin. Kauniita naisia (ei-julkkiksiakin) tulee joka päivä kaupungilla vastaan todella monia. Kauniita on myös mun ystäväpiirissä, työpaikalla, sukulaisissa… tyttäreni on myös. Eikä haittaa yhtään!

Jep, mietin ihan samaa. Kyllä se on paljon helpompaa vaan todeta et no siinäpä kaunis nainen - ja sit jatkaa ihan vaan omaan elämään keskittymistä. Ei toisten kadehtiminen tee itsestä yhtään sen kauniimpaa tai tuo mitään hyvää omaan elämään.

Ja sit taas jos somessa vaikka alkaa tuntua siltä et jonkun tyypin postaukset vaivaa, koska se on niin kaunis/ menestynyt/ hyvässä parisuhteessa tms niin et tulee olo ettei oikeen jaksa seurata sellasta oman elämäntilanteen tms takia, niin voin todeta että good for her- ja blokata/poistaa/hiljentää tyypin. Ihmisten seuraaminen on täysin vapaaehtoista.