Keitettäviä nakkeja ei tietenkään pestä, mutta pesettekö paistettavat nakit?
Kommentit (24)
Käytän pesukoneen kautta. 90°c ohjelmalla tulee puhdasta ja osan voi syödä heti koneesta otettaessa. Loput sitten paistan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän pesukoneen kautta. 90°c ohjelmalla tulee puhdasta ja osan voi syödä heti koneesta otettaessa. Loput sitten paistan.
Sama täällä, laitan ne vielä tunniksi pyykkinarulle kuivumaan...
Tuo oloikin loistava idea käyttää 90 C asteen ohjelmaa. Ap
Hyi, kuka muka ei pese nakkeja?! Nakit pestään aina. Pesethän sinä perunatkin ennen kuin keität ne.
Kannattaa kokeilla Super Sausage Wash-pesuainetta, sillä puhdistuu nakit hyvin ja Kabanosseihinkin se käy.
Yhtä pöllö kuin se joka aikoinaan kysyi "Pesettekö jauhenlihan"! :)))) Sai kyllä nauraa maha kippurassa niillekin vastauksille,niitä tuli pitkä ketju, monta sataa! Pankaas paremmaks!
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka muka ei pese nakkeja?! Nakit pestään aina. Pesethän sinä perunatkin ennen kuin keität ne.
Kannattaa kokeilla Super Sausage Wash-pesuainetta, sillä puhdistuu nakit hyvin ja Kabanosseihinkin se käy.
Perunoille suosittelen potato splash- pesuainetta. Se irrottaa kivasti lian, mutta säilyttää perunan maanläheisen värin.
mä pesen aina ennen saunaan menoa ja sitten heitän sen kiukaalle kypsymään.
Ettei vaan oliskin sama kokki joka pesi sitä "jauhenlihaa"...! ;))
En ole ennen pessyt mutta jos nyt pesisi.
Vierailija kirjoitti:
tätä pitää sitten kysyä kaupan kassalla. jostain syystä ovat tupakka tuotteiden tapaa piilossa.
Huudon kraanan alla.
Niissä on ällöä nakkilimaa!
Vierailija kirjoitti:
meillä on lenkkisaunassa niitä pitkä rivi. on eri pituista ja paksuista. sitten ne alkaa siinä kuumuudessa hikoilemaan ja napsahtelemaan.
Oikeasti ne huuhdellaan kuten myös hedelmät niinku viinirypäleet.
Koira huolehtii niiden pesun, yleensä sen jälkeen ei kyllä tarvi nakkeja paistellakaan 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
ai, dubbel dusch:illa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, laitan ne vielä tunniksi pyykkinarulle kuivumaan...
Minä kuivaan kuivausrummussa.
aina kun mä pesen ne niin lopuksi kuivaan ne vispaamalla vihaisesti posket tutisten.
Kyllä pesen tiskikoneessa.