Kissaan menee nyt hermot
Oon leikannut ton riivatun kissan kynnet niin lyhyiksi ku kehtasin. Mutta edelleen juoksee ympäri kämppää kynnet esillä laminaatin päällä. Jos sille tulee tosta liukastelusta jalka kipeeks nii oma vika. Pitäis ne piilossa niin ei tarttis juosta hetkeäkään paikallaan. Tyhmä ku tyhmä
Kommentit (24)
Päätit sitten avata uuden ketjun samasta asiasta? Ei sulla ole mitään muuta tärkeätä elämässäsi?
Sitä ottaa aivoon, kun leikkasit sen kynnet. Kostaa jatkamalla samaa toimintaa lyhyemmillä kynsillä. Kipeä jalka on sen arvoista, että sinuakin ottaa aivoon.
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten avata uuden ketjun samasta asiasta? Ei sulla ole mitään muuta tärkeätä elämässäsi?
Ei sullakaan näköjään jos oot itsekin ollu vauva palstalla hela dagen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan näköjään jos oot itsekin ollu vauva palstalla hela dagen
Käytännössä mulle maksetaan siitä 40€ tunti kun ei muutakaan tekemistä ole
Yritä opettaa sitä pitää kynnet piilossa juostessa.. en kyllä tiedä miten
Leikkasit väärin ja juoksee kivuissaan. Vie eläinlääkärille tai löytökotiin, ei sun hermot kestä kovin paljoa edes kissaa.
Voi typerystä, se kissa juoksee just sen takia, kun siinä laminaatilla on niin kiva liukua. Ja toinen, se tykkää leikkii sun kaa, on huomannut, että sen kaahailu saa sun huomion.
Vierailija kirjoitti:
Voi typerystä, se kissa juoksee just sen takia, kun siinä laminaatilla on niin kiva liukua. Ja toinen, se tykkää leikkii sun kaa, on huomannut, että sen kaahailu saa sun huomion.
Jos jää jälkiä lattiaan sit ainaki saa mun huomion
Kissasi ei ole ansainnut sinua. Opettele tuntemaan kissoja ja niiden käyttäytymistä, tai itseasiassa se olisi pitänyt tehdä ennenkuin otit sen.
Vierailija kirjoitti:
Kissasi ei ole ansainnut sinua. Opettele tuntemaan kissoja ja niiden käyttäytymistä, tai itseasiassa se olisi pitänyt tehdä ennenkuin otit sen.
Joo ei se mua ansaitse eikä se ansaitse asua täällä
Vierailija kirjoitti:
Päästä pihalle säntäilemään, on eläinrääkkäystä pitää kissaa sisällä.
Pelkään ja maukuu valjaissa. Ei ikinä enää.
Missäpäin asut ap? Täältä löytyisi tilaa kissalle laminaattilattiaisesta asunnosta, johon on laitettu mattoja jotta kissojen tassut pitää paremmin. Ja paljon virikkeitä niille, niin ei tarvitse purkaa energiaa päättömään säntäilyyn. Kissojen kynnetkin leikataan täällä siksi jotta ne ei kasva ihoon kiinni kivuliaasti, ei minkään laminaatin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jää jälkiä lattiaan sit ainaki saa mun huomion
Elämää ei eletä lattioiden takia. Relaa vähän.
Toivottavasti olet älynnyt laittaa sille oman raapimispuu jutun. Miksi ihmeessä paljaat laminaatit, eihän niillä kestä ihminenkään kävellä.
Miksi riivasit sen? (Itse sanot)