En löydä kumppania
Olen koittanut nyt 3 vuotta etsiä itselleni kumppania mutta kukaan ei tunnu oikein hyvältä exään verrattuna. Pitääkö tässä nyt vaan tyytyä huonompaan?
P.s. olen jätetty en halunnut erota exästä :(
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos yrittäisit hetken elää ilman kumppania? Tai ainakin olla etsimättä aktiivisesti?
Pelko että jään yksin lopunelämää alkaa olemaan kova ja ikää kertyy koko ajan lisää... Haluaisin vain tietää onko joku ottanu huonomman ja miten on käynyt loppupeleissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos yrittäisit hetken elää ilman kumppania? Tai ainakin olla etsimättä aktiivisesti?
Pelko että jään yksin lopunelämää alkaa olemaan kova ja ikää kertyy koko ajan lisää... Haluaisin vain tietää onko joku ottanu huonomman ja miten on käynyt loppupeleissä
Maailma on peilikuva.
Jos et ole jollekin paras valinta, miksi olisit toiseksi paras?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen elänyt ilman kumppania jo yli 10 vuotta. Välillä etsin aktiivisesti, välillä yritän unohtaa.
Epäilen, ettei minusta kohta enää ole parisuhteeeseen, ei ainakaan yhteiselämään. Sinkulle tulee liikaa omia tapoja ja tottumuksia, vaikea enää sopeutua toisen vastaaviin.