Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö te PKN-rutisijat ymmärrä mitään musiikista?

Vierailija
20.05.2015 |

Siis te, jotka nyt pahastuitte, kun PKN ei päässyt jatkoon? Vai miksi se on teidän mielestänne niin kauheaa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:36"]

Ikävää että sinun musiikkikäsityksesi on noin rajoittunut

[/quote]

Ai kenen? Mikäs on mun käsitys musiikista, jos minua tarkoitat?

ap

Vierailija
22/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:38"]

Maa jossa Eput on vuodesta toiseeen suosittuja ja joka äänesti PKN viisuihin ymmärtää punkin päälle, vaikka ap ei sitä kermaperseenä ymmärräkään. Ja Rage liittynee silleen, että se on digannut PKN-bändiä? Pelle 1000000 pääsi myös viisuihin ettelyvideossa, huomasitteko?

[/quote]

Puhuin nyt musiikillisista a(n)sioista. Ihan kiva, jos RATMin tyypit diggailee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:40"]

[/quote]

ap

[/quote]

Otsikon kysymys sisältää väitteen että PKN:n kannattajat eivät ymmärrä mitään musiikista, joten musiikkikäsityksesi rajaa ilmeisesti punkin (tai mahdollisesti vain tämän yhtyeen musiikin?) pois joko yleisesti musiikin tai sinusta oikeanlaisen musiikin piiristä? Korjaa toki jos olen väärässä.

Vierailija
24/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:25"]

Minä en tykännyt siitä, että kurikka meni, mutta olihan se piristävä tuon balladivolinan keskellä. Tylsimpiä semejä aikoihin. Onneksi oli Viro.

[/quote]

Jos mennään juoksukisaan ja yksi kisaaja hyppääkin pikajuoksun sijaan korkeushyppyä, onhan se selvä, ettei ole maalissa ensimmäisenä.

Vierailija
25/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:25"]

Minä en tykännyt siitä, että kurikka meni, mutta olihan se piristävä tuon balladivolinan keskellä. Tylsimpiä semejä aikoihin. Onneksi oli Viro.

[/quote]

Jos mennään juoksukisaan ja yksi kisaaja hyppääkin pikajuoksun sijaan korkeushyppyä, onhan se selvä, ettei ole maalissa ensimmäisenä.
[/quote] viro kuitenkin oli :)

Vierailija
26/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:44"]

[/quote]

ap

[/quote]

Otsikon kysymys sisältää väitteen että PKN:n kannattajat eivät ymmärrä mitään musiikista, joten musiikkikäsityksesi rajaa ilmeisesti punkin (tai mahdollisesti vain tämän yhtyeen musiikin?) pois joko yleisesti musiikin tai sinusta oikeanlaisen musiikin piiristä? Korjaa toki jos olen väärässä.

[/quote]

Tarkoitin ihan vain tuota kappletta ja esitystä vs muut esitykset ja kappaleet tänään. Kun siis katsotaan asiaa vielä ei-sukulaisten ei-sympatiapisteitä antavin silmin, ihan vain esityksenä muiden joukossa. Erottui, mutta itse en ainakaan saanut siitä tunnetta, että jess, kisojen paras. Vaikka en kuuntele euroviisumusaa, mutta ehkä sitten konteksti, jossa kisattiin, vaikutti. En kyllä radiostakaan kuunneltuna ole jaksanut tuota biisiä kertakäyttövitsiä enempää.

ap

Vierailija
27/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ainakaan olis lähettänyt sitä Euroviisuihin!! Mutta tämä minun mielipiteeni. Moni muu lähetti.

ap

Vierailija
28/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Tarkoitin ihan vain tuota kappletta ja esitystä vs muut esitykset ja kappaleet tänään. Kun siis katsotaan asiaa vielä ei-sukulaisten ei-sympatiapisteitä antavin silmin, ihan vain esityksenä muiden joukossa. Erottui, mutta itse en ainakaan saanut siitä tunnetta, että jess, kisojen paras. Vaikka en kuuntele euroviisumusaa, mutta ehkä sitten konteksti, jossa kisattiin, vaikutti. En kyllä radiostakaan kuunneltuna ole jaksanut tuota biisiä kertakäyttövitsiä enempää.

ap

[/quote]

Sinä et siis tykännyt. Se on ihan ok, mutta onhan se nyt aika ylimielistä sanoa että ne jotka tykkäävät eivät ymmärtäisi musiikista mitään. Varmasti monet kannattavat PKN:ää erilaisuuden ynnä muiden musiikin ulkopuolisten syiden takia, mutta ei kai se tarkoita että kyse ei olisi musiikista?

Vierailija
29/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ääni PKN:lle vaikka ihan siitä syystä, että musabisnes on niin jähmettynyt, kaupallinen instituutio, mitä pyörittävät kaljamahaiset, irstaat bisnesukkelit. Ne tehtailee sulleki niitä dollarin kuva silmissä tehtyjä rankutuksia ja sinä tykkäät. Onhan se hienoo saatana. Mutta PKN tekee suoraan sydämestä. PKN kertoo epäkohdista ja uskaltaa mennä valtavirtaa vastaan! Mutta mene sinä kuuntelemaan niitä suomipopin renkutuksia. Minä kyllä tiedän miten ne biisit tehdään - KÄNNISSÄ! Eihän sellasta p****a voi muuten tehdä!

Vierailija
30/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkissa on hyvin pitkälle kyse makuasioista ja kun on tämänkaltainen kilpailu, niin voi jo arvata mikä on lopputulos. Epävireinen ja epärytminen örinä tuskin mielyttää viisukansan korvaa.

Kiva kannanotto vammaisten puolesta, siinä se sitten olikin, musiikilliset ansiot ovat todella heikot katsoipa asiaa kuinka suvaitsevaisen silmälasien läpi.

Paska on paskaa vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
31/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Sinä et siis tykännyt. Se on ihan ok, mutta onhan se nyt aika ylimielistä sanoa että ne jotka tykkäävät eivät ymmärtäisi musiikista mitään. Varmasti monet kannattavat PKN:ää erilaisuuden ynnä muiden musiikin ulkopuolisten syiden takia, mutta ei kai se tarkoita että kyse ei olisi musiikista?

[/quote]

No okei, oli ylimielistä. Pakko vain päästä sanomaan. Ettei automaattisesti jatkoa tule erilaisuudella, JOS nyt joku luuli. Aika jännä, jos joku ihan OIKEASTI tykkäsi tuosta biisistä, tai näki siinä voittaja-ainesta (vai... ehkei voittaja-aineus ollutkaan syy äänestää sitä, sekin okei) mutta eikö sinne kuitenkin kannata laittaa sellaisia kappaleita joilla voi pärjätä? Toki aina ei olla pärjätty muutenkaan, tai siis harvemmin ollaankaan, mutta... Minusta tuo kappale ei erottunut nyt hyvällä tavalla, vaikka PKN ihan jees onkin. Ja kyllä mua vähän se harmittaa. 

ap

Vierailija
32/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni PKN haukkujista tykkää punkista? En usko, kun kuitenkin jotain oopperadiskoa kaivataan...

Vierailija
33/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale ei minunkaan mielestä ole miellyttävää kuunneltavaa, mutta sanoitus koskettanee meitä kaikkia. Itse äänestin Satin circusta. Mutta kannatin silti pkn:ää, saa kai sitä oman maan edustajaa kannustaa ja olla harmistunut, kun menestystä ei tullut.
Minusta oli aivan mahtavaa, kun saatiin Suomeen viisut, vaikken Lordiakaan fanittanut.
Sai itsekin osallistua viisuhuumaan paikan päällä.

Vierailija
34/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:59"]

No ääni PKN:lle vaikka ihan siitä syystä, että musabisnes on niin jähmettynyt, kaupallinen instituutio, mitä pyörittävät kaljamahaiset, irstaat bisnesukkelit. Ne tehtailee sulleki niitä dollarin kuva silmissä tehtyjä rankutuksia ja sinä tykkäät. Onhan se hienoo saatana. Mutta PKN tekee suoraan sydämestä. PKN kertoo epäkohdista ja uskaltaa mennä valtavirtaa vastaan! Mutta mene sinä kuuntelemaan niitä suomipopin renkutuksia. Minä kyllä tiedän miten ne biisit tehdään - KÄNNISSÄ! Eihän sellasta p****a voi muuten tehdä!

[/quote]

Mä kuuntelen kaikenlaista musiikkia, enkä ala nyt yhtään tuohon, mitä yrität, olen sen verran vanha että Diandrat sun muut ei todellakaan kiinnosta ja vaikka kiinnostaisikin niin ihan sama, jos joku tykkää(n). Mulle ei musiikin tuotantotapa ratkaise, onko se hyvää vai huonoa. Itseasiassa niinkin yksinkertainen asia ratkaisee kuin että pidänkö jostain vai en ja se on ihan pätevä kriteeri.

ap

Vierailija
35/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:07"]

Kuinka moni PKN haukkujista tykkää punkista? En usko, kun kuitenkin jotain oopperadiskoa kaivataan...

[/quote]

Kuka oikeasti punkkia kuunteleva olisi pitänyt tuota kappaletta minään punkin virstanpylväänä? Jos euroviisuissa haluaa menestystä, pitää kappaleen joko olla lajityyppinsä huippuesitys, joka saa muutkin innostumaan tai sen on oltava aivan viimeisen päälle pop-musiikkia, jotta erottuu muista edukseen.

Keskinkertaisella valtavirrasta poikkeamisella ei voiteta, vaikka olisi oikein hyvä keskinkertaisuus, miksi voitettaisiinkaan? Euroviisujen valtavirtaa edustavienkin on onnistuttava poikkeuksellisesti ollakseen huippu.

Lordin hirviöt esitti kappaleen, jota lapsetkin halusivat kuunnella ja hyräilivät jo ennen finaaleja, vaikka eivät olisi lajityypistä erityisesti välittäneet. Sen lisäksi lordilla oli poikkeuksellisen onnistunut erilainen show.

Vierailija
36/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiin samaa mieltä 36:n kanssa. Itse en tajunnut Lordin lähettämistä Ateenaan ennen kuin luin Hesarista, että ovat hurmanneet jengiä siellä kohteliaina ja hyväkäytöksisinä monstereina :) Ja tajusin, että biisi oli tehty kunnolla ja se esitettiin kunnolla, ollaan genrestä nyt mitä mieltä tahansa. Silloin alkoi tulla pieni kutina, ettei tämä nyt niin huono juttu ollutkaan. Sitä ennen kuin ajattelin, että sinne menee lauma suomalaisia hevihirviöitä kiroilemaan, niin ajattelin, että ja ketä kiinnostaa, mutta Lordissa oli symppistä just se mukavat hirviöt -twist ja sitten, että olihan ne nyt sen vuoden parhaita muusikoita paikanpäällä (minusta) ylivoimaisesti. 

ap

Vierailija
37/37 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:15"]Eksä ny tajuu suvisten ja muiden ajatusmaailmaa, kaikkia vähemmistöjä pitää syrjiä positiivisesti eli vaikka he tekisivät mitä paskaa tahansa, niin heitä pitää kehua ja voittaa vaikka musakilpailuja. Heitä ei siis saisi arvostella tai kritisoida samoilla mittareilla kun ei vähemmistöjä.
[/quote] Juurikin nää "suvaitsevaiset" eivät sitä pkn:ää alunperin voittajaksi halunnetkaan. Homoja suvaitaan mutta kehitysvammaisia ei.