Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiskaaminen

Vierailija
20.01.2022 |

Tiskaako joku muukin kaikki astiat käsin? Valis

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Minä en ole huolinut konetta. Mä jaksan kyllä tiskata kahden ihmisen tiskit käsinkin.

Vierailija
2/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Minä en ole huolinut konetta. Mä jaksan kyllä tiskata kahden ihmisen tiskit käsinkin.

Meillä ei edes konetta voi niin vain laittaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan, kun kone hajosi pari viikkoa sitten. En ole vielä jaksanut lähteä kauppoja kiertelemään. Onneksi on yhden hengen talous.

Vierailija
4/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan tiskata omani, en toisten tiskejä.  Kuvittele, jos peset koko ikäsi kahden ihmisen tiskejä, niin toinen ei ole käyttänyt yhtään ajastaan tiskaamiseen ja sinä olet käyttänyt aikaasi tuplaten! 

Vierailija
5/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli 10 vuotta sitten putkiremontti. Silloin uusittiin keittiöni, mutta tiskikonetta ei vahingossakaan hankittu. Vastausta siihen, miksi ei en ole saanut. Inhoan tiskaamista ja olen siinä huono. Silti joudun usein tiskaamaan. Eilenkin tiskasin yli 2 tuntia hiki naamasta valuen kun tiskivuori oli taas suuri. Asun siis sukulaiseni kanssa ja kumpikin vihaa tiskaamista. Siltikään sitä tiskikonetta ei voitu hankkia kun siihen oli tilaisuus kun ei kuulemma tarvita.

Vierailija
6/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli 10 vuotta sitten putkiremontti. Silloin uusittiin keittiöni, mutta tiskikonetta ei vahingossakaan hankittu. Vastausta siihen, miksi ei en ole saanut. Inhoan tiskaamista ja olen siinä huono. Silti joudun usein tiskaamaan. Eilenkin tiskasin yli 2 tuntia hiki naamasta valuen kun tiskivuori oli taas suuri. Asun siis sukulaiseni kanssa ja kumpikin vihaa tiskaamista. Siltikään sitä tiskikonetta ei voitu hankkia kun siihen oli tilaisuus kun ei kuulemma tarvita.

Onpa kurjaa, etteivät hommanneet tiskikonetta. Minäkin olen ainoa joka tiskaa. Ap

Vierailija
7/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tiskasin juuri käsin yhden hengen talouden tiskipöydälle vielä sopivat tiskit. Tiedättekö muuten, mikä ero on ukkomiehen ja poikamiehen tiskissä? Poikamies kun tiskaa, niin tiskit eivät ole koskaan saman päiväisiä!

Aaah tätä ihmisen vapautta!

Vierailija
8/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tiskikoneen nimi on Markus, 44 v, kolmen lapsen isä ja mun mies. Mä teen ruuat ja katan pöydän, Markus tiskaa ja siivoaa pöydän ja keittiörivistön. Hieno homma.

Vierailija
9/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä tiskasin, tiskasin heti pois yksittäiset astiat. Tiskaisin vieläkin, mutta nykyisessä talossa ei ole kuin yksi pyöreä allas, joten käytän tiskikonetta jossa pesen melkeinpä kaiken muun paitsi paistinpannun. En tiskaa edes isoja kattiloita jotka vievät puolet tiskikoneen tilasta.