Pakastimen osto ja vanhan kierrätys
Tilasin pakastimen ja siihen lisäpalveluna vanhan poisviennin. Minulle tuotiin pakastin, mutta tuoja pakeni ovesta kun huomautin siitä vanhan poisviennistä. Otin yhteyttä Powerin chattiin ja lupasivat selvittää asiaa. Viikon selvityksen jälkeen tulivat siihen tulokseen että eivät suorita tuota poisvientiä ja kompensaationa saan rahat siitä takaisin. Onko tämä mielestänne asiallista? En olisi koko palvelua ostanut ilman tuota poisvientiä
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne Poweriin voi sitten palauttaa sen uudenkin tuotteen, perua koko kaupan? Tosin se palautus varmaan pitää maksaa omasta pussista. Miten ne perusteli, etteivät vie vanhaa pois, vaikka se oli kaupassa sovittu?
Voi perua koko kaupan, mutta sitten tosiaan kuljetus omasta pussista. Samallahan sen sitten maksaa sen vanhan kuljetuksen kierrätykseen.
Ei sitä mitenkään perusteltu, ei vaan kuulemma onnistukaan.
Tässähän on nyt ollut vähän haittaa siitäkin että on 2 pakastinta lojunut asunnossa jo pidempään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne Poweriin voi sitten palauttaa sen uudenkin tuotteen, perua koko kaupan? Tosin se palautus varmaan pitää maksaa omasta pussista. Miten ne perusteli, etteivät vie vanhaa pois, vaikka se oli kaupassa sovittu?
Voi perua koko kaupan, mutta sitten tosiaan kuljetus omasta pussista. Samallahan sen sitten maksaa sen vanhan kuljetuksen kierrätykseen.
Ei sitä mitenkään perusteltu, ei vaan kuulemma onnistukaan.
Tässähän on nyt ollut vähän haittaa siitäkin että on 2 pakastinta lojunut asunnossa jo pidempään
On kyllä tympeää tuollainen.
Ota yhteyttä kuluttajaasiamieheen. Kyllä se vanha pitäisi pois hakea kun sopimukseen on niin kuulunut.
Kysyin kyllä vielä Kuluttajaneuvonnasta onko asiallista, en ole saanut vielä vastausta. Vaikea uskoa että tämä olisi edes poikkeustapaus, ehkä liikkeen politiikka?
Ei voi noin mennä. Itse ainakin valitsen ostopaikan sen mukaan, että huolehtivat vanhan pois. Tuohan on harhaan johtamista, huijausta
Pura kauppa kokonaan. Saavat hakea vekottimensa pois ja rahat kokonaan takaisin. Luulisi siinä tapauksessa onnistuvan mielummin sen vanhan poisvienti.
Vierailija kirjoitti:
Pura kauppa kokonaan. Saavat hakea vekottimensa pois ja rahat kokonaan takaisin. Luulisi siinä tapauksessa onnistuvan mielummin sen vanhan poisvienti.
Tätä minä yritinkin, mutta sitten minun pitää itse toimittaa se pakastin sinne liikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi noin mennä. Itse ainakin valitsen ostopaikan sen mukaan, että huolehtivat vanhan pois. Tuohan on harhaan johtamista, huijausta
Näin itsekin asian näen ja aion nyt katsoa tämän loppuun. En edes asu missään maaseudulla vaan ihan vaan lähiössä.
Tee Karenit ja laita palautetta asiakaspalvelua ja jotain perustason päällikköä ylemmäs. Tosin kun katsoo Trustpilotista Powerin arvioita, en ehkä uskaltaisi tilata yhtään mitään.
Hyvä, että otit yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, toi vanhan jättäminen on kyllä todella ärsyttävä juttu, itsekin ostan vain kodinkoneita joihin saa kotiinkuljetuksen ja sen noudon. Voihan ne sen noutaa samalla kun vie jonnekin lähistölle laitteita.
Ostin netissä Gigantista jotain kodinkonetta. Lupasivat ilmaista kuljetusta. Aina kun meni maksamaan, niin ohjelma kuitenkin lätkäisi siihen kuljetuskustannuksen päälle.
Otin sitten yhteyttä asiakaspalveluun, ja sain tuotteen ilman kuljetusmaksua, kun maksoin suoraan asiakaspalvelun ohjauksessa tuon tuotteen.
Meni päivä ja niin poistui "ilmainen kuljetus" mainos Gigantin sivuilta. Ilmeisesti kun yksi halusi toisiaan tuon ilmaisen kuljetuksen, niin ei sitten heitä enää huvittanut.
Eikö sinne Poweriin voi sitten palauttaa sen uudenkin tuotteen, perua koko kaupan? Tosin se palautus varmaan pitää maksaa omasta pussista. Miten ne perusteli, etteivät vie vanhaa pois, vaikka se oli kaupassa sovittu?