Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ystävyys olla mahdollista täysin erilaisista asioista pitävän kanssa?

Vierailija
20.01.2022 |

Kokemuksia?

Joku kumma ja voimakas yhteenkuuluvuuden tunne silti on. Mutta ei juuri mitään yhteistä ole. Kaikin tavoin täysin erilainen ihmiset.

Voiko ystävyys onnistua pidemmän päälle? Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi, mutta käytännössä liian erilainen kaveri ei ole ajatellut samoin vaan on loukkaantunut erilaisista mielipiteistä ja antanut kaverisuhteen kuihtua. Olen vain kertonut omia mielipiteitä eikä tarkoitus olla lytätä toisten.

Vierailija
2/5 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele sana ystävyyys! Huomaat itsekin, että vastaus kysymykseesi on EI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voi. Toki halun pitää ystävyyttä yllä tulee olla molemmin puolista. Itse koen, että sain ystävän työkuvioiden kautta vaikka meillä oli ikäeroa 20 vuotta. Viimeisenä päivänäni hän ehdotti numeroiden vaihtamista. Emme ole nähneet sen jälkeen kuin pari kertaa, mutta koronallakin on varmaan vaikutuksensa tähän. Elämän kuviomme ovat ihan erilaiset ja molemmilla on se vakiintunut ystäväpiiri, mutta parisataa tuntia autossa jutellen kaikenlaista yhdisti kummasti.

Vierailija
4/5 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Mun pitkäaikaisin ystävä on todella erilainen, super terveelliset elämäntavat ja höösää sellaisia asioita mistä en välitä tuon taivaallista, eikä edes käy töissä. Mä olen alkoholisti ja uraohjus.

Silti meillä synkkaa AINA ja tukeudumme toisiimme AINA kun on vaikeaa. Olemme kaikessa toisen tukena ja meidän huumori on hyvin samanlaista. Koskaan emme arvostele tai tuomitse toisiamme. Olemme eri mieltä kunnioittavasti. Puhumista riittää vaikka kuinka moneksi tunniksi.

Kemia siis voi toimia vaikka näennäisesti mitään yhteistä ei muka olisi.

Vierailija
5/5 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Mun pitkäaikaisin ystävä on todella erilainen, super terveelliset elämäntavat ja höösää sellaisia asioita mistä en välitä tuon taivaallista, eikä edes käy töissä. Mä olen alkoholisti ja uraohjus.

Silti meillä synkkaa AINA ja tukeudumme toisiimme AINA kun on vaikeaa. Olemme kaikessa toisen tukena ja meidän huumori on hyvin samanlaista. Koskaan emme arvostele tai tuomitse toisiamme. Olemme eri mieltä kunnioittavasti. Puhumista riittää vaikka kuinka moneksi tunniksi.

Kemia siis voi toimia vaikka näennäisesti mitään yhteistä ei muka olisi.

Tuostahan ne yhteiset ominaisuudet löytyivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme