Mul on ollu ripuli 3 päivää ja tänään tuli verta pepusta.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:24"]Aaaww :3
[/quote]
Ei oo kivaa!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:25"]Syöpä
[/quote]
Ei vaan ärtyneet suolenseinämät.
Mulla tulee verta varmaa kerran viikossa ja elossa olen
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:26"]Mulla tulee verta varmaa kerran viikossa ja elossa olen
[/quote]ööööömmmmm miksi?
Mee käymään sairaalassa, ja kysy mistä on kyse. :1
Saatana saa peppusi sylkemään kuolettavaa laavaa. Päästä Jeesus sisällesi niin hän parantaa sinut valollaan.
Onko tummaa vai helakanpunaista verta?
Odota vielä paranemista, voi olla peräpukama puhjennut syvältä peräsuolen uumenista. T. Jonna
Jos veri on kirkkaanpunaista niin ei hätää, jos tummaa niin lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:30"]Onko tummaa vai helakanpunaista verta?
[/quote]
Aika haaleaa
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:31"]Jos veri on kirkkaanpunaista niin ei hätää, jos tummaa niin lääkäriin.
[/quote]
Okei. Huh.
Saitkin jo vastauksen. Mutta siis jos veri on kirkasta niin se tulee "läheltä". Ripuli on ärsyttänyt suolta, eikä mitään hätää ole. Jos veri on tummaa, se tulee syvemmältä ja olisi hyvä selvittää mistä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:36"]Saitkin jo vastauksen. Mutta siis jos veri on kirkasta niin se tulee "läheltä". Ripuli on ärsyttänyt suolta, eikä mitään hätää ole. Jos veri on tummaa, se tulee syvemmältä ja olisi hyvä selvittää mistä.
[/quote]
Joo eli ei hätää. :)
Säikähdin itse kuukausi sitten samaa ja kävin terveyskeskukseessa. se tutki samannäköisellä vekottimella kuin korvia tutkitaan,peräsuolen sissään.
Ärtynyt peräsuoli ja jotain haavaumia. Silloin kun työnsi sormensa sinne sisää ja kysyi miltä tuntuu ? Sanoin, että ihan kuin olis paskahätä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:39"]Säikähdin itse kuukausi sitten samaa ja kävin terveyskeskukseessa. se tutki samannäköisellä vekottimella kuin korvia tutkitaan,peräsuolen sissään.
Ärtynyt peräsuoli ja jotain haavaumia. Silloin kun työnsi sormensa sinne sisää ja kysyi miltä tuntuu ? Sanoin, että ihan kuin olis paskahätä.
[/quote]
Lol
Aaaww :3