Oon vuotanut nyt 30 minuuttia putkeen.
Pitäiskö mennä lääkäriin vai voiko tää tästä tyrehtyä? Kämmenessä aika iso avohaava. Oon koittanut siteellä sitä puristaa, mutta ei lopu vuoto ei.
Kommentit (16)
Lääkäriin nyt heti jos iso haava on. T. Jonna
Onko sulla joku verta ohentava lääkitys?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:14"]Onko sulla joku verta ohentava lääkitys?
[/quote]
Ei tietääkseni.
Oletko pitänyt sitä pään yläpuolella? Onko sulla joku seurana, joka voisi puristaa sidettä siihen, kun se on koholla? Voithan soittaa päivystykseen ja kysyä, kannattaako tuoda näytille. Se varmaan tikataan tai liimataan. Tsemppiä!
Soita päivystykseen ja kysy ohjeita. Koita pitää kättä ylhäällä ja paina haavaa kiinni.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:15"]Oletko pitänyt sitä pään yläpuolella? Onko sulla joku seurana, joka voisi puristaa sidettä siihen, kun se on koholla? Voithan soittaa päivystykseen ja kysyä, kannattaako tuoda näytille. Se varmaan tikataan tai liimataan. Tsemppiä!
[/quote]
Miten siis pään yläpuolella? Ja yksin olen. No soitan varmuudenvuoksi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:16"]Soita päivystykseen ja kysy ohjeita. Koita pitää kättä ylhäällä ja paina haavaa kiinni.
[/quote]
Aa okei. Kiitos neuvosta.
Kerro mitä sieltä sanottiin! Tsemppiä!!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"]Kerro mitä sieltä sanottiin! Tsemppiä!!
[/quote]
Juu. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:31"]Taisi ap vuotaa kuiviin.
[/quote]
En toki. Ainakaan vielä. Juuri lähdössä päivystykseen.
Joo siis tarkotin sillä pään yläpuolella sitä, että haava on sydäntä ja aivoja ylempänä, ei vuoda niin voimalla silloin. :)
Toivottavasti sun ei tartte pitkään päivystyksessä odotella, vaikka tokihan me mammat aina seurana ollaan! :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:52"]Joo siis tarkotin sillä pään yläpuolella sitä, että haava on sydäntä ja aivoja ylempänä, ei vuoda niin voimalla silloin. :)
Toivottavasti sun ei tartte pitkään päivystyksessä odotella, vaikka tokihan me mammat aina seurana ollaan! :)
[/quote]
Aa okei. Viimeksi kun menin, jouduin odottamaan 3h. Toivottavasti tänään päästään vähemmällä. :) Ja kiitos!
Soita siihen hoitsuterveysapu numbaan