Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ne nyt työpaikalla alkavat kysellä onko rokotukset vai ei?

Vierailija
20.01.2022 |

Olen siis henkilökohtainen avustaja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka en tiiä.

Vierailija
2/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että on. Ja kyllä sulla varmaan joku rokotus onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo tämä koska suomessa työnantaja ei saa kysellä työntekijän terveystietoja.

Vierailija
4/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla töissä, ei ole vieläkään kysytty. En tiedä mitä tapahtuu 1.2, tulenko töihin vai en!

Vierailija
5/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pandemianshow alkaa olla lopussa. Tässä on vaan kiihtyvät loppubluffit ennenkuin koko korttitalo sortuu.

Vierailija
6/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla provo tämä koska suomessa työnantaja ei saa kysellä työntekijän terveystietoja.

Justhan tästä sorvattiin pikapikaa uusi laki, että koronarokotuksista saa sote-alalla kysyä. Millasessa umpiossa pitää olla, jos tästä ei ole tietoinen?

Vierailija
7/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun terveysasiani kuuluvat vain minulle ja lääkärilleni. Tänään ja huomenna, tästä en tule antamaan piiruakaan periksi. Näin pitäisi olla demokraattisessa, länsimaisessa, laajoja yksilönvapauksia kunnioittavassa hyvinvointiyhteiskunnassa. 

En ole "kokonaan" (mikä se milloinkin on) rokotettu, haittojen vuoksi. Olen välttänyt ihmismassoja, pitänyt FFP2-maskia, enkä ole sairastunut toistaiseksi. Tulen pitämään kiinni perusoikeuksistani loppuun saakka. 

Vierailija
8/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on jo pitänyt toimittaa työnantajalle paperi, missä mustaa valkoisella, että kaksi rokotetta otettuna.

t. lähihoitaja

Vierailija
9/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vikkoa sitten Hollannissa tavalliset kansalaiset lähtivät kaduille ja lopulta kaikki ravintolat yms. avasivat ovensa ja Pormestarit hyväksyivät tilanteen hiljaa, kunhan kansalaiset rauhoittuivat. Onko media muistanut uutisoida tätä? Ei, miettikääpä miksi. Kuka hullu luopuisi Perusoikeuksistaan tuosta vaan. Eivät eurooppalaiset, tuskin suomalaisetkaan ovat niin vässyköitä. Mehän päättäjien palkat maksamme. Ja vaalitkin ensi sunnuntaina eli toistaiseksi on mahdollisuus vaikuttaa näinkin.

Vierailija
10/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on jo pitänyt toimittaa työnantajalle paperi, missä mustaa valkoisella, että kaksi rokotetta otettuna.

t. lähihoitaja

Jos tämän lakimuutokseen jälkeen on ottanut ensimmäisen rokotteen tammikuussa, ei toista rokotetta pysty ottamaan saman kuukauden aikana joten eihän kellään ole vielä kahta rokotetta passissa. Mitä paperia pitäisi näyttää?

Vierailija
11/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. lähihoitaja

En ole toimittanut koska työnantaja ei ole sitä kirjallisesti pyytänyt.

Vierailija
12/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös jo pitänyt toimittaa koronapassi työnantajalle. En osaa sanoa mitä niille ihmisille käy, jotka eivät toimita. Omani vein, vapaaehtoisesti otin rokotteetkin. Lähihoitajana julkisella puolella.

Vierailija
13/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://sinunpuolella.fi/

Käykää allekirjoittamassa, jos ette ainakaan terveysalalle halua pakollista piikkiä.

Vierailija
14/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotustodistus pitää toimittaa meilläkin.

Vierailija
15/15 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjitty kirjoitti:

Minun terveysasiani kuuluvat vain minulle ja lääkärilleni. Tänään ja huomenna, tästä en tule antamaan piiruakaan periksi. Näin pitäisi olla demokraattisessa, länsimaisessa, laajoja yksilönvapauksia kunnioittavassa hyvinvointiyhteiskunnassa. 

En ole "kokonaan" (mikä se milloinkin on) rokotettu, haittojen vuoksi. Olen välttänyt ihmismassoja, pitänyt FFP2-maskia, enkä ole sairastunut toistaiseksi. Tulen pitämään kiinni perusoikeuksistani loppuun saakka. 

Tämä. Saanko kysyä mitä haittoja tullut, oletko saanut apua?

Mullakin jäi yhteen piikkiin, jonka jälkeen etenkin hermosäryt riesana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän