Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään, ei ystäviä

Vierailija
19.01.2022 |

Minussa täytyy olla joku vika ja peiliinhän se on katsottava. Ystäviä ei ole tai jos on niin itse joudun pommittamaan yhteydenottoja, miehestä puhumattakaan. Miehille olen kuin ilmaa. Sen vaan olen päättänyt että miestä en ota ellei sitten tarpeeksi hyvä satu tulemaan vastaan joka oikeasti kiinnostuu minusta eikä vain pelleile.

Mulle riittäisi ystävät ja että joku soittaisi, kysyisi miten voin. Ilman että itse joudun olemaan se superaktiivinen osapuoli. Viihdyn kyllä yksin ja harrastuksia on (sielläkin tutustun vain pintapuolisesti) sekä kotona on ihan kivaa olla yksin. Eipä mulla ole muuta kuin parit sukulaiset keihin on sosiaalisia kontakteja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ap vielä ystäviä ja rakkautta.

Vierailija
2/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä sama juttu olne naisille ilmaa.. naiset vain kyl sanoo ihan kivan näkönen mies, mutta ei kiinnostu musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat täysin tarpeettomia hyväksikäyttäjiä. Ole iloinen, että saat olla erakko.

Vierailija
4/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kernaasti erakko ja on tekemistä mutta päivät tuntuvat aina samoilta ja mikään ei muutu. En ole itseeni tyytyväinen kun haluaisin vain sosiaalisia kontakteja.  Elämäntilanteeni on vain sellainen että kaikki ovat jättäneet minut oman onneni nojaan.

ap

Vierailija
5/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on muuttunut normaaliksi miehen elämäksi, eikö olenkin mukavaa.

Vierailija
6/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kernaasti erakko ja on tekemistä mutta päivät tuntuvat aina samoilta ja mikään ei muutu. En ole itseeni tyytyväinen kun haluaisin vain sosiaalisia kontakteja.  Elämäntilanteeni on vain sellainen että kaikki ovat jättäneet minut oman onneni nojaan.

ap

Sama. Päivät kertaavat toisiaan, yhtä pötköä. Ei kohokohtia, ainakaan positiivisia.

Vierailija
7/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliinhän sitä on katsottava jos haet jotain hekumaa unelmiesi ja utopistista prinssi miestä niin et löydä koskaan ketään. Hae ihan tavallista ihmistä jonka kanssa yhteiselämä sujuu eikä tarvitse olla samoja harrastuksia. Se puhuminen ja paskanjauhaminen on ihan turhan yliarvostettua niin että kyllä se suhde sujuu ilman mitään jatkuvaa puhumisen jauhantaa ja minä otin puhumattoman miehen joka ei liikoja jauha jotain psykologista sontaa. Eikä meillä ole samoja harrastuksia. 36v olemme tykänneet toisistamme. 

Katselet vääristä seuroista tai paikoista miehiä jos olet kaikille vain ilmaa. Noissa telkan parisuhde ohjelmissa miehen pitää olla joku lipeväkielinen paskanpuhuja jotta sillä naisen hurmaa ja se puhuminen voi olla ihan mitä paskan lässytystä vain kuten koko ajan kauniiksi kehumista ja sitä kehumista pitäisi olla ihan koko ajan että nainen tuntee olevansa haluttu tai muuten ei ole :D

Vierailija
8/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tilanteesi on tietenkin toisten vika niin ettei sinussa itsessäsi ole yhtään mitään vikaa ja nyt ihmettelet sitä kuinka kamalia muut ihmiset ovat. 

Vierailija
9/9 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas sadat ihmiset pörrää ympäri ja käyttäytyy kun tuntisi mut tai ovat kuulleet jotain musta. Mulla on kyllä perhe, joten ypöyksin en ole. Rahaongelmia välillä, muuten suht ok kaikki.

Ihmeellistä, kun en tunne ketään enkä ole somessa. Sulle sopisi tuollainen fiilis varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi