Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin unta, että minulla oli hevonen, koira, kissa ja marsu. Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
19.01.2022 |

Unessa minulle sanottiin, että voin jättää eläimeni hoitoon. Hevonen pääsi hevostalliin ja kissa, koira ja marsu eri ihmisille. En muista ihmisiä millasia ne oli.
Marsu juoksi unessa minun perääni ja olisi halunnut mieluummin minun mukaani kuin sinne hoitopaikkaan. Mitä tämä tarkoittaa? Oikeassa elämässä minulla ei ole hevosta, koiraa tai kissaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sairastut koronaan. Onneksi tulee lievänä.

Vierailija
2/5 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sairastut koronaan. Onneksi tulee lievänä.

totta sairastuin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet edustavat erilaisia voimiasi, mitä kukin eläin itsellesi merkitseekin, esim. hevonen työteliäisyyttä, koira uskollisuutta tai jotain aivan muuta. Joudut luopumaan näistä voimistasi ihmisyhteisön hyväksi. Nämä ihmiset jäävät unessa kasvottomiksi, eli he ovat "yhteiskunta" tai "systeemi" tai "työelämä", nyt esimerkiksi. Marsu on mielenkiintoinen koska sille ei ehkä ole samalla tavalla yhteisesti tunnettua symboliarvoa kuin noille vakiintuneille kotieläimille. Kuitenkin minusta vaikuttaa siltä että pieni marsu puhuu omista syvistä toiveistasi.

Vierailija
4/5 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen kuvastaa elinvoimaa, kissa viehkeää viehätysvoimaa, koira uskollisuutta ja marsu viattomuutta. Uni käsittelee, kuinka luovut näistä asioista ryhtymällä AV-mammaksi.

Vierailija
5/5 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D ihanaa, mutta marsusta en luopunut. Tunsin huonoa omatuntoa siitä, että jätin sen hoitoon ja se juoksikin perääni ikään kuin syliini tyyliin ota minut mukaan. Muistaakseni ilahduin marsusta ja otin se sitten mukaan mutta sitten se uni loppuikin