Vaimolla on yllättävä ongelma eikä suostu puhumaan. Mitä voisin tehdä?
Nyt on keinot loppu. Kävin kaverin luona kylässä ja tulin sieltä kaupan kautta kotiin, niin vaimo oli sillä välin saksinut häämekkonsa ja riehunut olohuoneen uusiksi. Kymmenen vuotta tuli täyteen naimisissa oloa ja mitään aviokriisejä ei ole koskaan ollut, mutta normaalia käytöstä tämä ei ole. Valmistin ruokaakin mutta vaimo ei suostu syömään ja makaa makuuhuoneessa yksin, kun ei suostu puhumaan. Jokin on nyt pahasti vialla. Masennusta ei ole ollut eikä muutakaan vastaavaa aiemmin. Lapsia ei ole ja raskaana tuskin on. Olen huolissani, kun toinen käyttäytyy tuolla tavalla. M38
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi. Hyvä kun ei ole vetänyt tukkansa kaljuksi. Itse psykoosissa sheivasin kulmakarvat pois ja leikkasin saksilla ripset. Toivottavasti hankit apua hänelle, etkä ole vaan toimettomana.
Minäkin olen sheivannut hiukseni useamman kerran pois enkä ole ollut psykoosissa.
Vaimo on selvästi suuttunut Ap:lle jostain.
Vierailija kirjoitti:
Oletko unohtanut hääpäivä tai syntymäpäivän. Nää on monelle naiselle tärkeitä.
En ole unohtanut. Hääpäivää juhlistettiin lauantaina ja vaimon syntymäpäivä on edessä huhtikuussa.
Mitä jos meet pois ruudun ääreltä ja meet sen vaimosi luo? Jos antaa tulle lähelle, niin meet vaikka ihan halaamaan kunnes ehkä jotain sanoo tai hänelle tulis ees vähän parempi mieli.
Ihan vaan näin aluks.
Mä olen kyllä ollut sellaisen miehen kanssa, että hän olisi voinut tehdä näin:
1. Pettää
2. Saan tietää ja menen pois tolaltani
3.Mies käyttäytyy kuin olisin hullu
4.Mies kirjoittaa av-palstalle jota tietää minun lukevan, missä turvaa selustansa ja saa muut kommentoimaan, että naisparka tarvitsee ambulanssin ja lääkityksen
Todella oudon kuuloista tekstiä nimittäin, robottimaista ja pinnallista aivan kuin valehtelevan eksäni suusta.
Vierailija kirjoitti:
Päivystykseen, jos et saa kontaktia. Oikeasti.
Kävin äsken makuuhuoneessa katsomassa vaimoa niin nyt tärisee, itkee ja mumisee omituisesti. Aivan epänormaalia käytöstä. Pelottaa itseäkin tämä, mutta on mentävä päivystykseen kun en usko että pärjätään aamuun.
Kai tiedätte, että jos psysookisista tulee ambulanssi paikalle, tulee sieltä poliisit myös.
Mahtaa vaimo riemastua entisestään, jos on jo nyt vihainen.
En usko pätkääkään, että on psykoosissa. Suuttunut verisesti tai kyllästynyt avioliittoon.
Vahvasti provon hajua tässä.
Jos on totta, miksi kyselet apua täältä. Soita anopillesi tai jollekin muulle joka on vaimollesi läheinen ja pyydä juttelemaan hänelle. Voit soittaa päivystysneuvontaan 116117 tai Mieli ry:n kriisipuhelimeen 09 2525 0111 ja kysyä neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on tänään 10-vuotishääpäivä?
Oli lauantaina 10. hääpäivä ja juhlistettiin sitä yhdessä. Mitään tällaista ei ole ollut näkyvissä, joten vaimolle pitää saada apua.
Miksi kirjoittaisit, että vaimolle pitää saada apua jos kerran olet varma, että on seonnut? Et olisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos meet pois ruudun ääreltä ja meet sen vaimosi luo? Jos antaa tulle lähelle, niin meet vaikka ihan halaamaan kunnes ehkä jotain sanoo tai hänelle tulis ees vähän parempi mieli.
Ihan vaan näin aluks.
Voi tulla myös musta silmä😂
Veikkaan, että kyseessä oli Munsalan mekko.
Jos vaimosi on pettänyt sinua ja katuu tekoaan. Leikkeli sen takia omantunnon tuskissaan hääpukunsa riekaleiksi? Tai rakastunut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kyseessä oli Munsalan mekko.
Kohta etsitään uutta ompelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimosi on pettänyt sinua ja katuu tekoaan. Leikkeli sen takia omantunnon tuskissaan hääpukunsa riekaleiksi? Tai rakastunut toiseen.
Tuskin katuu. Funtsii miten lähteä.
Otsikko on huono. Ei vaimo ole se, jolla on ongelma.
Mitäpä jos siivoat ja rupeat katselemaan telkkua. Syöt iltapalaa ja menet nukkumaan sohvalle. Jos aamulla vaimo vielä sekaisin niin kysyt uudelleen mikä on. Jos ei sittenkään vastaa niin jätä se.
Onko se häämekon vika, vaikka ukko olisikin pettänyt?
On saanut selville, tai jostain saanut päähänsä, et sinä petät häntä, tai olet joskus pettänyt. Selvä peli. Aika tunnustaa, olet paljastunut.
Tämä on suurimpia naisten oikkuja. Olen kokenut saman kumppanini vetäytyi kuoreen eikä puhu yhtään mitään.
Toimi nopeasti, ala kelata kaikkea mitä olet voinut mokata, kerro ettet tiedä mikä on vialla. Jos tämä ei ole provo, pistä ap parastasi selvittääksesi tilanne tänään.
Soita 112 jos et saa kunnolla kontaktia häneen/on sekava edelleen. Ei sieltä poliiseja tule jos lääkäri ei tee virka-apupyyntöä.
Lopeta jo. En ole pettänyt.