Vaimolla on yllättävä ongelma eikä suostu puhumaan. Mitä voisin tehdä?
Nyt on keinot loppu. Kävin kaverin luona kylässä ja tulin sieltä kaupan kautta kotiin, niin vaimo oli sillä välin saksinut häämekkonsa ja riehunut olohuoneen uusiksi. Kymmenen vuotta tuli täyteen naimisissa oloa ja mitään aviokriisejä ei ole koskaan ollut, mutta normaalia käytöstä tämä ei ole. Valmistin ruokaakin mutta vaimo ei suostu syömään ja makaa makuuhuoneessa yksin, kun ei suostu puhumaan. Jokin on nyt pahasti vialla. Masennusta ei ole ollut eikä muutakaan vastaavaa aiemmin. Lapsia ei ole ja raskaana tuskin on. Olen huolissani, kun toinen käyttäytyy tuolla tavalla. M38
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin vaimosi tarvitsee hoitoa. Tuo mekon leikkely viittaa siihen. Psykoosissa?
Minun puvun on jättänyt rauhaan, mutta oman hääpuvun on saksinut ja nyt illan aikana olen siistinyt paikkoja ja kerännyt mekon kangaspaloja lattialta. Vaimo ei ota katsekontaktia, on itkenyt ja vaikuttaa olleen todella vihainen. Makkarissa edelleen makaa. Kai sitä on soitettava apua kun en yksinkään uskalla jättää.
Vierailija kirjoitti:
Provo?
Toivon ettei olisi tapahtunut mutta hääpuku on saksittu ja olohuone laitettu kokonaan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin vaimosi tarvitsee hoitoa. Tuo mekon leikkely viittaa siihen. Psykoosissa?
Minun puvun on jättänyt rauhaan, mutta oman hääpuvun on saksinut ja nyt illan aikana olen siistinyt paikkoja ja kerännyt mekon kangaspaloja lattialta. Vaimo ei ota katsekontaktia, on itkenyt ja vaikuttaa olleen todella vihainen. Makkarissa edelleen makaa. Kai sitä on soitettava apua kun en yksinkään uskalla jättää.
Kyllä. Hanki hänelle apua äläkä jätä nyt yksin. Hän on henkisesti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri en ole mutta ei ole normaali nyt. Psykoosissa voi hyvinkin olla oireiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
ei olis kannattanu panna sitä naapurin Mirkkua
Voit lopettaa saman tien. En ole pettänyt vaimoni.
Oletko unohtanut hääpäivä tai syntymäpäivän. Nää on monelle naiselle tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on tänään 10-vuotishääpäivä?
No tottakai. Ja vaino varmaan ois toivonut jotain juhlistusta, mutta mies ei oo muistavinaan koko asiaa
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen kysymys: oletko pettänyt häntä?
Rehellinen vastaus: en ole. Olin miespuoleisen kaverini luona kylässä ja kaupan kautta tulin kotiin ja näky oli järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei olis kannattanu panna sitä naapurin Mirkkua
Voit lopettaa saman tien. En ole pettänyt vaimoni.
niinhän ne kaikki väittää....
Psykoosi. Hyvä kun ei ole vetänyt tukkansa kaljuksi. Itse psykoosissa sheivasin kulmakarvat pois ja leikkasin saksilla ripset. Toivottavasti hankit apua hänelle, etkä ole vaan toimettomana.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on tänään 10-vuotishääpäivä?
Oli lauantaina 10. hääpäivä ja juhlistettiin sitä yhdessä. Mitään tällaista ei ole ollut näkyvissä, joten vaimolle pitää saada apua.