80-luvun parhaimman näköinen tv:n mieshahmo?
Kommentit (65)
Frank Furillo oli aikuisen älykkään naisen seksisymboli siihen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisillä voi olla vuosikymmenet näin sekasin, sean conneryä ja onslowta 80-luvulla!?!!! Haloo, ryhdistäytykää. 😂
Olihan Connery 1983 siinä epävirallisessa Bondissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisillä voi olla vuosikymmenet näin sekasin, sean conneryä ja onslowta 80-luvulla!?!!! Haloo, ryhdistäytykää. 😂
Olihan Connery 1983 siinä epävirallisessa Bondissa.
Niin oli, mutta ei kyllä missään tv-sarjassa kai sentään?
No olin tulossa sanomaan, ettei ainakaan MacGyver. Hän oli vain hassun näköinen mulletissaan.
Ehkä David Hasselhoff.
Vierailija kirjoitti:
No olin tulossa sanomaan, ettei ainakaan MacGyver. Hän oli vain hassun näköinen mulletissaan.
Ehkä David Hasselhoff.
Siinä molemmat nuorena!!!
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut Jimmy Smitsiin, taisi olla kyllä jo ysäriä. Ja Miami Vicen Philip Michael Thomasiin.
Olihan Smits LA Lawssa
MacGyverin näyttelijä on hyvis myös yksityiselämässään :)
Tulin vain kurkkaamaan, että monestiko Tom Selleck ja Leslie Nielsen on mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Bill Cosby?
:D
Jep, Richard Dean Anderson. Nätti ku mikä. Ihmemiehen jälkeen vielä Tähtiportti sarjassakin vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Jack Scalia, oujee. Muistin kyllä kuolanneeni Dallasissa tätä, mutta että olikin noin komea. Ei tuossa aiemmin linkatussa kuvassa niinkään, mutta nuo muut nuoruuden kuvat. Huhuu, hiki tulee.
Eihän näitä enää edes muistakkaan! Ei ton näköisiä miehiä enää edes ole olemassa. Miten ovatkin muuttuneet niin epämiehekkäiksi tylleröiksi nykymiehet :(
Muistaako kukaan enää Lorenz Lamasia?
Vierailija kirjoitti:
Jep, Richard Dean Anderson. Nätti ku mikä. Ihmemiehen jälkeen vielä Tähtiportti sarjassakin vuosikausia.
Mäkkäri oli sellainen jonka kanssa ihan oikeasti moni uskaltaisi treffeille eikä vain päiväunissaan.
Tom Selleck. Mutta oli kyllä kuuma kasarin jälkeenkin ( mm. Frendit). Näkisipä jälleen elokuvan Kolme miestä ja beibi.
Matt Lauer. USAn uutisankkuri. Nyt jo ihan papparaisen näköinen. Mutta nuorempana oli hyvännäköinen. Samoin kuin Wham'in Andrew Ridgeley.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut Jimmy Smitsiin, taisi olla kyllä jo ysäriä. Ja Miami Vicen Philip Michael Thomasiin.
Olihan Smits LA Lawssa
Smitsillä oli sellainen söpö s-kirjain.
Kyllä!!!
Toinen lempparini oli John Nettles Jim Bergeracina.