Ahdistaa tekemäni virheet töissä, muita samanlaisia?
Olen aloittanut töissä asiakaspalvelussa, ja tuntuu, etten osaa oikein mitään ja enkä osaa vastata oikein mihinkään. Sitten meen jotenkin lukkoon, kun en oikein itsekään tiedä asioita enkä osaa vastata oikein. Sitten saatan jälkeenpäin tajuta, että vastasinkin väärin. Ja sitten sitä pyörittelee koko loppuillan näitä mielessään ja sitä puhelua, että miten sen olisi pitänyt mennä ja mitä olisin voinut sanoa toisin jne. Ja toivon, ettei he anna huonoja arvosteluja palvelusta tai ota jälkeenpäin uudelleen yhtyettä samasta asiasta ja kerro mun möhlinnästä ja epävarmuudesta jollekin kollegalle. Tuntuu, etten jaksa tätä, kun en osaa enkä tajua...
Saisiko täältä vertaistukea ja kuulla muiden tekemistä mokistaan töissä. Miten olette päässeet niistä yli?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla on oikeus saada riittävä perehdytys, jotta voit tehdä ja tuntea tekeväsi työsi oikein. Jos tämä perusjuttu on jäänyt välistä, työpaikalla on usein monia muitakin pahoja ongelmia eikä sinne kannata jäädä.
Oikeus on joo, mutta kun ei vaan ole tarpeeksi muilla työntekijöillä aikaa. Nyt on ainakin joku, joka vastaa yhteydenottoihin... Vaikkakin sitten huonosti. Ja muut ehkä luulevat, että ymmärrän ja osaan enemmän kuin todellisuus on.
On käynyt ilmi sekin, että vaihtuvuutta on ja työntekijöitä ei kuunnella. Kaikki valittaa kiirettä ja että on liikaa tekemistä ja liian vähään tekijöitä. Siis ihan kaikki. Mutta työyhteisö on silti mukava, olen viihtynyt siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla on oikeus saada riittävä perehdytys, jotta voit tehdä ja tuntea tekeväsi työsi oikein. Jos tämä perusjuttu on jäänyt välistä, työpaikalla on usein monia muitakin pahoja ongelmia eikä sinne kannata jäädä.
Oikeus on joo, mutta kun ei vaan ole tarpeeksi muilla työntekijöillä aikaa. Nyt on ainakin joku, joka vastaa yhteydenottoihin... Vaikkakin sitten huonosti. Ja muut ehkä luulevat, että ymmärrän ja osaan enemmän kuin todellisuus on.
On käynyt ilmi sekin, että vaihtuvuutta on ja työntekijöitä ei kuunnella. Kaikki valittaa kiirettä ja että on liikaa tekemistä ja liian vähään tekijöitä. Siis ihan kaikki. Mutta työyhteisö on silti mukava, olen viihtynyt siinä.
Ap
Oletkohan meillä töissä? :D Moni asia natsaa. Työntekijöiden vaihtuvuus, kiire, liian vähän tekijöitä. Ja kaikki valittaa, ihan kaikki. Tsemppiä joka tapauksessa, minäkin uskon että ajan kanssa alkaa helpottaa. Vaikutat tunnolliselta ja hyvältä työntekijältä, asenne tuntuu olevan kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletkohan meillä töissä? :D Moni asia natsaa. Työntekijöiden vaihtuvuus, kiire, liian vähän tekijöitä. Ja kaikki valittaa, ihan kaikki. Tsemppiä joka tapauksessa, minäkin uskon että ajan kanssa alkaa helpottaa. Vaikutat tunnolliselta ja hyvältä työntekijältä, asenne tuntuu olevan kohdillaan.
Paljon mahdollista, että samassa puljussa pyöritään :D. Mua kyllä varoiteltiin muulta taholta tuosta kiireestä jo etukäteen, kun tänne hain.
Ja kiitos tsempeistä! Tuli hyvä mieli sanoistasi :).