Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko koskaan myöhästynyt lennolta?

Vierailija
19.05.2015 |

Ja jos niin kuinka paljon ja miksi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkolennolta kerran. vaihtoaika oli liian lyhyt. lentoyhtiö harvinaista kyllä myönsi tilanteen, laittoivat mut parin tunnin päästä lähtevälle seuraavalle lennolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen aina ajoissa lentokentällä eikä kertaakaan ole tullut eteen jotain ulkoista viivästystä (liikenneonnettomuus tms.) ettenkö olisi kentälle ehtinyt hyvissä ajoin. Jatkolentojen osalta on kyllä joskus joutunut juoksemaan lentokentällä mutta koneeseen olen aina ehtinyt. 

Vierailija
4/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun muistin lähtöajan väärin. Tuli kallis reissu.

Vierailija
5/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöhästynyt. Arvioin matkan kotoa lentokentälle taittuvan nopeammin enkä tiennyt että kentällä pitää olla niin paljon aiemmin. Lähtöportti sulkeuti muistaaksen puoli tuntia ennen lentoa.

Vierailija
6/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaljoittelin niin tiiviisti baarissa, että ajantaju meni. Kuulutettiin juuri, kun vessaan olin menossa. 

Oli kupla otsassa kyllä nousun ajan ennen kuin pääsi veskiin. Nainen olen ja työmatka eli lievästi noloa.

Vierailija
7/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistaakseni parikin kertaa ja lisäksi kerran jatkolennon USA:ssa niiden viivästyneiden maahantulohaastatteluiden vuoksi. Liikenteessä kentokentälle päin oli viivästystä. Olihan se aika pelottava ja ahdistava fiilis, kun melkein missasi jatkolennon.

Vierailija
8/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pariisissa oli mieletön ruuhka aamulla. Autolla menimme lentokentälle. Olisi tietysti pitänyt ottaa juna, mutta aikaa oli varattu paljon, oli joku lakko, minkä takia liikenne seisoi.

Onneksi oli paikallisia mukana, saivat puhuttua ilmaiset liput seuraavalle lennolle, vetosivat ruuhkaan check-inissä.

Vierailija
9/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monta kertaa ja aina tahallani.

Asuin ennen eräässä maassa eräissä piireissä, joissa lentokonetta pidettiin suunnilleen taksiin tai junaan verrattavana kulkupelinä. Välillä tuntui siltä, että reittilennoilta jäätiin pois useammin kuin niille mentiin, ja siinä oli tällaisella aina täsmällisellä suomalaisella ihmettelemistä. Joskus lentoyhtiöt veloittivat 50-100 dollarin maksun uuden lennon varaamisesta, mutta useimmiten ei koitunut mitään sanktioita. Samasta syystä sekä kotimaan- että ulkomaanlennoilla oli lähes aina vapaita paikkoja vielä juuri ennen portin sulkeutumista.

Vierailija
10/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mies on. Nukkui pommiin. Frankfurtiin olisi ollut lento.

Vierailija
12/12 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein myöhästynyt, kiitos VR:n! Juna oli puolitoista tuntia myöhässä, ja saavun terminaaliin 5 minuuttia ennen koneeseen nousun alkamista. Ystävällinen virkailija soitti matkatavara työntekijöille, jos laukkuni mahtuisi vielä mukaan ja onneksi se mahtui. Tämän jälkeen oli pariminuuttia aikaa mennä turvatarkastuksen läpi ja olin juuri ajoissa lentokoneessa. Onneksi ei ollut jonoa! Lento sujui huojentuneissa tunnelmissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän