Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englanti poistaa koronarajoitukset.

Vierailija
19.01.2022 |

Koronapassi ja maskit poistuivat ensi viikon torstaina.
Jos kaikki menee hyvin, seuraakohan muu Eurooppa perässä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan kohtalo edessä

Vierailija
2/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskan kohtalo edessä

Mitä tarkoitat?  Ranskassa on ollut tosi tiukat rajoitukset koko ajan.

Vierailija
4/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Pääseekö tuonne mitenkään muuttamaan?

Vierailija
5/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

The Guardian, BBC, mikä tahansa englantilainen media.

Vierailija
7/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin twitterissä jonkun tuohon liittyvän julkaisun, hitsi kun en muista kenen se oli. Siinä oli kuva jostain englannin koronataulukosta, omikrontartuntoja oli ollut jollain ajanjaksolla yli 200 000, ja kuolemia oli hyvin vähän, alle 200.

Siinä todettiin että rajoituksiin ei ole niillä luvuilla enää perusteita. Englannissahan oli myös jotain rokotuksiin liittyvää viety poliisille tutkittavaksi?

Vierailija
8/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskan kohtalo edessä

Mitä tarkoitat?  Ranskassa on ollut tosi tiukat rajoitukset koko ajan.

Ja nekään ei ole toiminut

Vierailija
9/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä tauti ole jo nähty, koronapassit ja muu pelleily olisi aika unohtaa ja aloittaa normaalielämä. Koronapsykoosissa olevat voivat toki pysyä kodeissaan. 

Vierailija
10/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Englannissa tiedettiin jo 2019, että EU:n rokotepassi on suunniteltu vuodella 2022. Siksi(kään) koska eivät ole EU-maa, ei tule pysyvää passia. Meille tulee ja ensi vuonna se on pysyvästi käytössä. Valitettavasti.

Vierailija
11/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun lopulla suunnitellaan näillä näkymin myös karanteenien poistoa ainakin Englannin osalta, mielenkiintoista nähdä ehtiikö joku uusi muunnos väliin sitä ennen.

Vierailija
12/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varovaisen toiveikas sen suhteen että Suomikin luopuu uudestaan koronapassin käyttöönotosta, jos muista maista kuuluu tällaisia uutisia.

Oliko se Marin itse joka sanoi että passi otetaan käyttöön kun epidemiatilanne sen sallii. Niinkuin miksi? Jos tilanne olisi hyvä, niin mihin helkkarin sitä passia tarvitaan?

Vierailija
13/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Englannissa tiedettiin jo 2019, että EU:n rokotepassi on suunniteltu vuodella 2022. Siksi(kään) koska eivät ole EU-maa, ei tule pysyvää passia. Meille tulee ja ensi vuonna se on pysyvästi käytössä. Valitettavasti.

Ja EU:ko on valmis luopumaan kokonaan EU:n ulkopuolisesta turismista ja bisnessmatkailusta? Vai voisiko olla ettei sun salaliittoteoria pidä paikkaansa? 

Vierailija
14/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin twitterissä jonkun tuohon liittyvän julkaisun, hitsi kun en muista kenen se oli. Siinä oli kuva jostain englannin koronataulukosta, omikrontartuntoja oli ollut jollain ajanjaksolla yli 200 000, ja kuolemia oli hyvin vähän, alle 200.

Siinä todettiin että rajoituksiin ei ole niillä luvuilla enää perusteita. Englannissahan oli myös jotain rokotuksiin liittyvää viety poliisille tutkittavaksi?

Kaikkea voi viedä poliisin tutkittavaksi, mutta kyseessä tuskin on kyseisen kampanjan mainostama isoin kansainvälinen tutkinta.

Jos jotain tutkittavaa löytyy ja tilanne etenee eivätköhän uutismediat tartu aiheeseen.

Vierailija
15/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä olet kateellinen?  Vielä Mariniakin enemmän valehtelevasta pääministeristäkö, joka ei noudattanut itse antamiaan koronaohjeita, vaan biletti ja biletti?  Kannattako olla kateellinen siitä, että ko pääministeri yrittää nyt sitten kaikin keinoin ostaa kansalaisilta anteeksiantoa ja jatkoaikaa itselleen?

Kummallinen kitisijä olet sinäkin. Normaali suomalainen kitisijä, jolla ei ole edes ollut oikein mitään koronarajoituksia, mutta kitistään ja kitistään ei mistään.

Vierailija
16/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä olet kateellinen?  Vielä Mariniakin enemmän valehtelevasta pääministeristäkö, joka ei noudattanut itse antamiaan koronaohjeita, vaan biletti ja biletti?  Kannattako olla kateellinen siitä, että ko pääministeri yrittää nyt sitten kaikin keinoin ostaa kansalaisilta anteeksiantoa ja jatkoaikaa itselleen?

Kummallinen kitisijä olet sinäkin. Normaali suomalainen kitisijä, jolla ei ole edes ollut oikein mitään koronarajoituksia, mutta kitistään ja kitistään ei mistään.

Johnsonin virka-asunnolla järjestetyt juhlat ovat kuitenkin vain jäävuoren huippu ja ihan samaan ovat syyllistyneet myös rivikansalaiset. Tämä ei tokikaan oikeuta kenenkään tekoja.

Vierailija
17/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnsonin virka-asunnolla järjestetyt juhlat ovat kuitenkin vain jäävuoren huippu ja ihan samaan ovat syyllistyneet myös rivikansalaiset. Tämä ei tokikaan oikeuta kenenkään tekoja.

Yli 100000 rivikansalaista on saanut sakot rajoitteiden rikkomisesta, miltei 400 korkeimman mahdollisimman sakon eli £10000 yli 20 hengen kokoontumisista.  

Ja Johnsonilla kavereineen ei ole ollut vielä mitään seuraamuksia. 

Vierailija
18/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos syy näihin rokotepakotuksiin olisi tuo EUn rokotepassi, miksi siihen tarvittaisiin just koronarokote? Miksei vain voi olla yhdenmukainen rokotepassi, johon merkitään kyseisen henkilön rokotukset, oli ne mitä vaan? Jos joku tuollainen nyt on pakko saada käyttöön?

Liittyykö sekin siihen digi-identiteettiin?

Vierailija
19/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dailymail.co.uk/health/article-10415535/Mild-Covid-infectio…

Even mild cases of Covid can lead to 'brain fog' that lasts for up to NINE MONTHS, study claims

Oxford researchers studied people not reporting other long Covid symptoms

They found a loss of memory and attention can continue for up to nine months

Previous studies only looked into brain fog in people experiencing long Covid 

Vierailija
20/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vaan keski-ikäiset akat vielä vouhkaa maskeista ja ruumiskasoista. Englannissa sentään ollaan realistisia ja mennään eteenpäin, kuten elämässä kuuluukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän