Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex vai uusi?

Vierailija
19.05.2015 |

En keksi nyt parempaakaan ostikkoa, anteeksi.
.
Meillä siis exän kanssa kaksi lasta. Erottiin pari vuotta sitten ja välit olleet koko ajan loistavat! Ollaan yhdessä tehty perheenä reissuja lasten tapahtumiin jne. Kerran käytiin festareilla ihan vain kahdestaan. Kummallakaan ei ole ollut uutta kumppania tässä välissä. Itse olen vain netin kautta muutamalle viestitellyt, eikä niistä ole nitään kummempaa tullut.
.
Nyt ex sanoi haluavansa palata yhteen. On siis halunnut jo pikään. Eron syinä oli lähinnä se, ettei hän halunnut ottaa vastuuta mistään. Halusi vain olla kuin asuisi vielä äidin helmoissa. Eli tein kaikki yksin ja väsyin tähän. Oli paljon riitoja, mistään ei päästy yhteisymmärrykseen. Aina riidan jälkeen alkoi siivoamaan ja tätä kesti muutaman päivän. Sitten kaikki palasi ennalleen..
.
Nyt on selväati muuttunut. Osaa pitää huolta siisteydestä ja tekee oma-alotteisesti ruokia jne. On siis kasvanut henkisesti paljon.
.
Hän on hyvä mies, on luotettava ja rehellinen. Osaa kuunnella, ei lyö eikä ole väkivaltainen. On lapsilleen myös hyvä isä, vie puistoihin jne.
.
Onko kukaan palannut yhteen exän kanssa ja onko suhde oikeasti toiminut? Itse mietin lähinnä vain tyhmiä "tekosyitä" miksen voisi ottaa takaisin. Esim voisi olla pidempi (ollaan hyvin saman pituisia) jne vaikkei tuollaisella asialla ole merkitystä oikeasti! Kai yritän vain pakoilla asiaa. Olen sanonut hänelle että joku saisi hänestä hyvän miehen. Mutta haluaa minut. Ääähh.. Sekava olotila, en tiedä mitä tehdä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aattelin että joo hyvältä kaikki tuo kuulostaa, mies kasvanut henkisesti, ottaa vastuuta oikeasti ja onhan teillä yhteiset lapsetkin. Mutta sitten jatkoin lukemista ja tuli toi pituusjuttu....... siis ei, ei missään olosuhteissa kyllä sitten kannata palata yhteen, kyllä sinun on löydettävä joku pitempi!

Vierailija
2/3 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:08"]Ensin aattelin että joo hyvältä kaikki tuo kuulostaa, mies kasvanut henkisesti, ottaa vastuuta oikeasti ja onhan teillä yhteiset lapsetkin. Mutta sitten jatkoin lukemista ja tuli toi pituusjuttu....... siis ei, ei missään olosuhteissa kyllä sitten kannata palata yhteen, kyllä sinun on löydettävä joku pitempi!
[/quote]

Huoh. Av ei petä koskaan. Enkö sanonutkin, että jostain syystä keksin ihan pieniäkin juttuja miksei voisi toimia.. Se olikin esimerkki, jos hoksasit? :)
.
Pelkään vain liikaa, että taas ajaudutaan erillemme ja lapset kärsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lapsille ehjä koti jos se on mahdollista. Miehelle vain selväksi ettei erota heppoisesti. Eihän lapsille tarvitse edes heti kertoa.

jos mies on muuttunut ja olet vakuuttunut siitä niin hyvältä kuulostaa. Alkuperäinen ero kuulostaa lapsiperheellä liian heppoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän