Raskaana- YLE Areenan uusi sarja
”Naiset jakavat ajatuksiaan matkalla äitiyteen
Millainen on naisen ensimmäinen raskaus ja synnytys? Neljä suomenruotsalaista naista kuvaa itseään positiivisesta raskaustestistä aina siihen hetkeen asti, kun heistä tulee vanhempia. Miten raskauspahoinvoinnista selviää? Entä miltä tuntuu, kun verikoe osoittaa, että sikiön kromosomipoikkeavuuden todennäköisyys on kohonnut? Elämänsä jännittävimmälle matkalle lähteneet naiset jakavat ajatuksiaan ja tunteitaan rehellisesti ja viihdyttävästi.”
Juuri sain päätökseen kyseisen sarjan, olipas miellyttävä ja ihanan rehellinen kuvaus raskaana olemisesta, ja raskauden haasteista! Tykkäsin kovasti!
Mukana oli myös 15-vuotias, joka oli raskaana samaan aikaan oman äitinsä kanssa. Hän yllätti kypsyydellään totaalisesti, ainakin itseeni verrattuna kun lopetin peruskoulun olin aivan kakara! Ja tuntui olevan todella lämmin äiti-tytärsuhde heillä ❤️
Kommentit (3)
Jäin koukkuun heti! Aloitin tänään lounastauolla katsomisen ja olen nyt jo 4. Jaksossa! :-D
Juuri aloitin kyseisen sarjan, vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hurja kyllä tuo Balilla rakastuneen ja raskautuneen tarina! Itse olisin ollut aivan paniikissa enkä noinkaan tyyni asian suhteen.