Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoida 30v+ ylijäämämiestä käymään matalapalkkaisissa töissä, eli "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita"?

Vierailija
19.01.2022 |

Eli sellainen mies joka ei koskaan saanut itselleen parisuhdetta naisen kanssa.

On kovasti masentunut, eikä kykene näkemään syytä miksi hänen pitäisi vain raataa yksin kädestä suuhun -työssä yksinäisenä hamaan loppuun asti.
Tietty työttömänä voisi sitten syrjäytyä vielä enemmän, vaikka saisikin saman rahan käteen tuista.

Miten voisi motivoida tällaista miestä pysymään sorvin ääressä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Olen yrittänyt vastaavan tapauksen kanssa mutta kun ei mikään kiinnosta eikä mitään halua tehdä niin miksi se tulee toisten sanomana.

Vierailija
2/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä paha tilanne.

Kun ei omaisuuskaan kerry, niin sekään ei ole syy.

Eläkekään ei ylitä takuueläkettä jonka ikityöttömät saavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan motivoidu vain yhteiskunnan rattaiden vuoksi. Pitää olla jokin merkitys elämällä, esim. sellainen työ, jolla on merkitystä tai läheiset ihmissuhteet. Voi olla vaikkapa sisarusten lapset, jotka motivoivat, jos ei omaa perhettä ole. 

Vierailija
4/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään sen kummempaa motivointia tarvitse. Terveys varmaan pettää jossain vaiheessa, sen jälkeen ei tarvitse enää ponnistella.

Vierailija
5/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että masentaa, jos kutsutaan ylijäämämieheksi. Ihan kuin olisi hyödytöntä jätettä sen vuoksi ettei ole naisten halujen kohteena. Opetatteko omille pojillenne tämän näkemyksen myös?

Vierailija
6/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luovuttavat liian helposti naisen etsimisen suhteen.

Vierailija
7/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa mammojen kiltti mies tutka värähtelemään ja tulevat toivottamaan "tapa ittesi" sun "kaverille".

Vierailija
8/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi väkisin tyrkyttää itseänsä jos on ei toivottu henkilö?

Vierailija
9/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa kuvitella Yhdenkään naisen kiinnostavan miehestä, jonka elämä on vailla merkitystä ilman naista. Puistattava ajatus.

Vierailija
10/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntapoliittinen kysymys, ei yksilökysymys.

Vierailija
11/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, parempi olla pelaamatta jos pelissä voi vain hävitä. Jos käy töissä niin työn hedelmistä hyötyvät sitten kaikenlaiset yh muijat jotka ovat pyöräyttäneet äpä riä tatskatuille jännä miehille, irakilaisille, turkkilaisille, angolalaisille tms.

En olisi missään tekemisissä naisen kanssa joka ei kunnioita mua sen verran että antaisi pilua joten miksi mun verorahoja pitää lapioida sellaisille.

Itse taas en edes halua pillua. Tarjontaa kyllä on ollut.

Vierailija
12/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lool oon omasta valinnasta työtön ja pyörittämättä yhteiskunnan rattaita, niin voin kertoa ettei kukaan ulkopuolinen voi mua siihen motivoida.

Vierailija
13/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, parempi olla pelaamatta jos pelissä voi vain hävitä. Jos käy töissä niin työn hedelmistä hyötyvät sitten kaikenlaiset yh muijat jotka ovat pyöräyttäneet äpä riä tatskatuille jännä miehille, irakilaisille, turkkilaisille, angolalaisille tms.

En olisi missään tekemisissä naisen kanssa joka ei kunnioita mua sen verran että antaisi pilua joten miksi mun verorahoja pitää lapioida sellaisille.

Katkeruus on kyllä niin vastenmielinen ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
14/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei vastakkaisen sukupuolen puute tai matala palkka sitä tarkoita, etteikö voisi pitää työstään, kehittyä siinä paremmaksi, viihtyä työkavereidensa kanssa, harrastaa, vaalia muita ihmissuhteita, kouluttautua mielenkiintoiselle alalle tai ihan mitä tahansa, mitä nyt ihmiset yleensäkin tekee. Jos noin harmaaksi kokee elämänsä, niin harkitsisin ensinnäkin masennuksen poissulkemista ja jos johtuu siitä ettei pidä työstään/mieltää sen merkityksettömäksi, niin uudelleenkouluttautumista.

Vierailija
15/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaisi edes kuvitella ryhtyvänsä suhteeseen miehen kanssa jonka elämän tarkoituksen pitäisi löytyä pilluani ronkkimalla.

Hanki vaikka löytökoira, rakenna oma hirsimökki, mene pilkkikilpailuihin, kirjoita scifinovelli, treenaa itsesi adonikseksi, hakeudu lapsuutesi unelma-ammattiin, tee vapaaehtoistyötä vaikka isähahmoa kaipaavien lasten kanssa...

Vierailija
16/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi väkisin tyrkyttää itseänsä jos on ei toivottu henkilö?

Tuo asenteesi on juurin suurin ongelma. Kuulostat myös katkeralta ja vihaiselta. Naiset vaistoavat miehen tunnetilan ja lähtevät pois.

Vierailija
17/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostakin se katkeruus tulee. Noh, kostoksi elelen vaan parasiittina.

Joku päivä teen 6kk työputken jotta voin tuoda thaimuijan tänne. Sitten kun se on täällä niin pidän huolen siitä että jäädäãn molemmat loisiksi yhteiskunnalle. Ehkä hankin 8 lasta sen kanssa kuten so mput tekee jotta saan kunnon tuet.

Vierailija
18/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaisi edes kuvitella ryhtyvänsä suhteeseen miehen kanssa jonka elämän tarkoituksen pitäisi löytyä pilluani ronkkimalla.

Hanki vaikka löytökoira, rakenna oma hirsimökki, mene pilkkikilpailuihin, kirjoita scifinovelli, treenaa itsesi adonikseksi, hakeudu lapsuutesi unelma-ammattiin, tee vapaaehtoistyötä vaikka isähahmoa kaipaavien lasten kanssa...

Ei sitä yksinään jaksa motivoitua puurtamiseen. Ja tuo vapaaehtoistyökin on aika kyseenalaista tänä päivänä. Riippumatta siitä millaiset todistukset yksinäinen mies esittää luotettavuudestaan, niin monille hän on silti epäilyttävä pyrkiessään vieraiden lasten seuraan.

Vierailija
19/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.

Katkeruus on seuraus siitä elämä on kohdellut liian huonosti.

Vierailija
20/39 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken avain on vakityö. Sitten voi ostaa kämpän jonka saa tehdä mieluisakseen. Työttömänä ei ole rahaa mihinkään ylimääräiseen, elämä on yhtä kituuttamista kantasuomalaiset ei saa kivoja asioita sos.toimiston laskuun. Tilit pitää olla tyhjät, ilman lapsia ei tule uusia huonekaluja eikä yksityishammaslääkäriä kuten uusiokansalaisille. Siis yksityiselle maahmuuttis että pääsee kunnallisen jonon ohi kun on hampaassa reikä ja sos.täti huomaa.

Pätkätöitä tekevillä on sitten etunaan valinnan vapaus kun voi vaihtaa paikkakuntaa ja työpaikkaa tilanteen mukaan.

Nykyinen työttömyyden hoito ei jatku pitkään jossa voi jämähtää työmarkkinatuelle käyden helpoissa kuntouttavissa työpajapäiväkerhoissa kahdesti viikkoon, tulee pohjoismaalainen työnhakumalli ja se Ruotsista kopioitu valtion työvoimapankki jossa jokainen työkuntoinen joutuu jossain määrin tekemään työtä niin pitkään kunnes työllistyy avoimille markkinoille.

Kyllähän se nettoveronmaksajan rooli kysyy kanttia. Rolex-väki menee Tesloilla kolomökeille ensi kuussa jo hiihtolomille. Moni pienellä palkalla raatava ei autoile yhtään ylimääräistä kilometriä enää. Kohta on se vanha autokin laitettava paaliin ja mentävä jopolla. Kiitos ilmastonmuutos.

Olet kyllä ihan pihalla työttömyyden suhteen. Työttömiä on lähes joka työpaikassa töissä työmarkkinatuella ja palkkatuella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi