Suhde ei etene :(
Mitä pitäisi ajatella, kun ollaan erään miehen kanssa tapailtu jo muutamaan kertaa ja myös toistemme kotona.
Minkäänlaista läheisyyttä ei ole kuitenkaan ollut ja jos olen itse varovasti koskettanut, toinen on heti vetäytynyt? Onko syytä jatkaa enää tapailua vai hyväksyä, ettei meitä ollut tarkoitettu toisillemme? :)
Onko muilla kokemuksia hitaasti edenneistä parisuhteistä, jotka on kuitenkin käynnistyneet köhivän alun jälkeen? Pelkään vain ettei hänen puoleltaan ole vetovoimaa, enkä haluaisi roikuskella vain mukana. Miten tämän voisi selvittää hienovaraisesti? :) Kyseinen mies kuitenkin haluaisi vielä tavata kanssani.
Kommentit (4)
Suomalainen mies tarvitsee kännin päälle. Kyllä se siitä sit kummasti rohkaistuu :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:31"]Suomalainen mies tarvitsee kännin päälle. Kyllä se siitä sit kummasti rohkaistuu :)
[/quote]
Pyh pah. Minä olen pannut kaikkia miehiäni selvinpäin, eivätkä he edes ole mitään panomiehiä. Ja _minä_ olen ujo, mutta munanhimossani mukavan miehen kanssa ujous unohtuu alta aikayksikön kun haluan vain hommiin.
..