Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi taloyhtiön yhteisen saunavuoron nimi on "lenkkisauna"???

Vierailija
19.01.2022 |

Ei kai sentään asukkaiden haluta käyvän lenkillä yhdessä? Joku palstalainen osaa varmasti ratkaista tämän mysteerin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on selvät saunaporukat, yks ryhmä menee heti ja tarinoi siellä, mieheni joskus tunninkin. Kaikki kovia puhumaan.

Introvertit äijät hiipii sitten heidän jälkeensä vuoron viimeiselle tunnille.

Sama naisilla, alkuun menin kerran mutta huomasin ettei minua kaivata kun se oli neljän naisen kokoontuminen, heitä, jotka nuorina rouvina olivat taloon muuttaneet yhtä aikaa aikoinaan.

Jos käyn, käyn sitten myös vasta myöhemmin, vuoro on kahden tunnin pituinen. Joku muu keskusteluhaluton saattaa olla samaan aikaan joten moikkaaminen riittää.

Vierailija
42/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli taloyhtiön eliitin ilmainen sauna vuoro jonka kaikki kuitenkin joutuivat maksamaan. kusetusta jolla muut joutuivat maksamaan muutaman minä minä saunomisen. ONKOHAN MISSÄÄN ENÄÄN TUOTA JÄÄNNETTÄ JOS LOPETTAKAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku-ukkeli joka muille suuta soittaa, voidaan antaa kiukaalla istunto.

pst. etkö liekkiä ymmärrä pallisi kypsyvät häirintäsi jälkeen?

Vierailija
44/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan me sidosryhmineen tulla ihan naamatusten kertomaan härintäsi jälkeen?

pst. poissa mielstäkö? ei näytä siltä kun jankutat, ukkeli.

Vierailija
45/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloyhtiö tarjoo meidän yhtiössä oli edellisen edellinen hallitus päättänyt että sauna vuorot ovat ilmaisia hallituksen jäsenille. ei kokous palkkioita paperilla tämä oli luontais etu  KYLLÄ LOPPUI 

Vierailija
46/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaikissa taloissa ilmainen. Täällä oli 2€/kerta kunnes lopetettiin maksamattomien kävijöiden takia.

Vierailija
47/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saunotaan sinä maksat kirjoitti:

oli taloyhtiön eliitin ilmainen sauna vuoro jonka kaikki kuitenkin joutuivat maksamaan. kusetusta jolla muut joutuivat maksamaan muutaman minä minä saunomisen. ONKOHAN MISSÄÄN ENÄÄN TUOTA JÄÄNNETTÄ JOS LOPETTAKAA.

Täällä on edelleen ja näkyy olevan kävijöitä . Just taas nous yksityisvuorojen hinnat joten jatkan lenkkisaunaa enkä maksa hunajaa siitä että pääsen jokatoinen viikko omallevuorolle.

Vierailija
48/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa on selvät saunaporukat

Tämä. Harvoin käyn ja aina samat ukot siellä. Turha edes sanoa että itse kävisin usein kun kerran tiedän, sillä yksi mies sanoi itse hän on joka kerta, tulee varttia ennen ajan alkua ja on siihen asti kunnes naiset ovat ovella!

Ja siellä ne vakioäijät kehuskelee ja retostelee kaikkea turhaa, ei sitä jaksa kovin usein. Siitä puuttuu sellainen rentous joka saunomiseen kuuluisi.

Vierailija
49/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole koskaan kehdannut mennä koska en käy lenkillä.

Vierailija
50/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kaikissa taloissa ilmainen. Täällä oli 2€/kerta kunnes lopetettiin maksamattomien kävijöiden takia.

Miten lenkkisaunasta laskutettiin tai siis miten valvottiin kuka siellä oli käynyt?

Vierailija
51/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina löylykauha poikki ja varsi haisee paskalle lenkkisaunan jälkeen.

Vierailija
52/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on monta lenkkimakkaraa:D

Vierailija
53/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuka haluaa käydä naapureiden kanssa saunassa

Vierailija
54/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänään ja yleensä siellä ei oo ketään. Viimeksi joku kävi ovella ja lähti pois, en nähnyt mutta kuulin. 

Vierailija
55/55 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen sauna ja vielä peffetit, mutta mulla on pellavaisia 2 kipaletta. Ei siellä makkaraa paisteta . Joskus oon laittanut veteen laventelia ja tulee hyvä tuoksu. En tiedä saako laittaa. Meillä on siisti sauna. Minä menen sandaaleilla lauteille, tosi pesen pohjat, siis kävelen niillä saunaan, ei oo samassa talossa vaan eri talossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän