Miksi taloyhtiön yhteisen saunavuoron nimi on "lenkkisauna"???
Ei kai sentään asukkaiden haluta käyvän lenkillä yhdessä? Joku palstalainen osaa varmasti ratkaista tämän mysteerin.
Kommentit (55)
oli taloyhtiön eliitin ilmainen sauna vuoro jonka kaikki kuitenkin joutuivat maksamaan. kusetusta jolla muut joutuivat maksamaan muutaman minä minä saunomisen. ONKOHAN MISSÄÄN ENÄÄN TUOTA JÄÄNNETTÄ JOS LOPETTAKAA.
pikku-ukkeli joka muille suuta soittaa, voidaan antaa kiukaalla istunto.
pst. etkö liekkiä ymmärrä pallisi kypsyvät häirintäsi jälkeen?
voidaan me sidosryhmineen tulla ihan naamatusten kertomaan härintäsi jälkeen?
pst. poissa mielstäkö? ei näytä siltä kun jankutat, ukkeli.
taloyhtiö tarjoo meidän yhtiössä oli edellisen edellinen hallitus päättänyt että sauna vuorot ovat ilmaisia hallituksen jäsenille. ei kokous palkkioita paperilla tämä oli luontais etu KYLLÄ LOPPUI
Ei oo kaikissa taloissa ilmainen. Täällä oli 2€/kerta kunnes lopetettiin maksamattomien kävijöiden takia.
me saunotaan sinä maksat kirjoitti:
oli taloyhtiön eliitin ilmainen sauna vuoro jonka kaikki kuitenkin joutuivat maksamaan. kusetusta jolla muut joutuivat maksamaan muutaman minä minä saunomisen. ONKOHAN MISSÄÄN ENÄÄN TUOTA JÄÄNNETTÄ JOS LOPETTAKAA.
Täällä on edelleen ja näkyy olevan kävijöitä . Just taas nous yksityisvuorojen hinnat joten jatkan lenkkisaunaa enkä maksa hunajaa siitä että pääsen jokatoinen viikko omallevuorolle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa on selvät saunaporukat
Tämä. Harvoin käyn ja aina samat ukot siellä. Turha edes sanoa että itse kävisin usein kun kerran tiedän, sillä yksi mies sanoi itse hän on joka kerta, tulee varttia ennen ajan alkua ja on siihen asti kunnes naiset ovat ovella!
Ja siellä ne vakioäijät kehuskelee ja retostelee kaikkea turhaa, ei sitä jaksa kovin usein. Siitä puuttuu sellainen rentous joka saunomiseen kuuluisi.
Joo, en ole koskaan kehdannut mennä koska en käy lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaikissa taloissa ilmainen. Täällä oli 2€/kerta kunnes lopetettiin maksamattomien kävijöiden takia.
Miten lenkkisaunasta laskutettiin tai siis miten valvottiin kuka siellä oli käynyt?
Meillä on aina löylykauha poikki ja varsi haisee paskalle lenkkisaunan jälkeen.
Koska siellä on monta lenkkimakkaraa:D
Hyi kuka haluaa käydä naapureiden kanssa saunassa
Meillä tänään ja yleensä siellä ei oo ketään. Viimeksi joku kävi ovella ja lähti pois, en nähnyt mutta kuulin.
Ilmainen sauna ja vielä peffetit, mutta mulla on pellavaisia 2 kipaletta. Ei siellä makkaraa paisteta . Joskus oon laittanut veteen laventelia ja tulee hyvä tuoksu. En tiedä saako laittaa. Meillä on siisti sauna. Minä menen sandaaleilla lauteille, tosi pesen pohjat, siis kävelen niillä saunaan, ei oo samassa talossa vaan eri talossa.
Meidän talossa on selvät saunaporukat, yks ryhmä menee heti ja tarinoi siellä, mieheni joskus tunninkin. Kaikki kovia puhumaan.
Introvertit äijät hiipii sitten heidän jälkeensä vuoron viimeiselle tunnille.
Sama naisilla, alkuun menin kerran mutta huomasin ettei minua kaivata kun se oli neljän naisen kokoontuminen, heitä, jotka nuorina rouvina olivat taloon muuttaneet yhtä aikaa aikoinaan.
Jos käyn, käyn sitten myös vasta myöhemmin, vuoro on kahden tunnin pituinen. Joku muu keskusteluhaluton saattaa olla samaan aikaan joten moikkaaminen riittää.