naisille kelpaa vaan jännämies
ei tällaset kiltit ja kunnolliset miehet kiinnosta ollenkaa pitää olla kemiaa ja jännämiehillä sitä on naiset tykkää kun jännäpaska hakkaa ja pettää ei ne naiset muuten niitä jännäjanneja katteliskaa
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:35"]
Sä oot sitten omituinen. Eikö sun mielestä suhteessa kuulu olla kemiaa osapuolten välillä? Millä perusteilla sä yleensä aloitat suhteen? Kelpaako sulle kuka tahansa nainen?
[/quote]
Minulle kelpaa fiksu ja mukava nainen, ei mikään jännänainen.
en mä alota suhteita kun en kenellekään kelpaa ei oo kemiaa pitäs olla jännä nii sit kelpais
Ihan oikeesti, hakeudu hoitoon. :(
en mä tartte hoitoo ei ne hoidot auta siihen ettei kukaan nainen kiinnostu
Naiset tahtoo suhteelta tunteiden vuoristorataa ja sellaista ei tasaisen tylsä mies voi tarjota. Pitää olla draamaa, pitää olla itkua ja riitoja ja jännitystä pettikö mies ja mihin se taas katosi ja sitten pitää olla onnen kyyneleitä ja kiihkeää sovintoseksiä ja kaikkea tätä tunteiden huippukokemuksia jatkuvalla syötöllä. Sellaiseen tarvitaan aito jännämies!
Itse asiassa, voi olla että olet oikeassa,ainakin minun tapauksessa..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:40"]
en mä tartte hoitoo ei ne hoidot auta siihen ettei kukaan nainen kiinnostu
[/quote]
Mutta jos ne auttais tohon pakkomielteiseen paskanjauhantaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:41"]Naiset tahtoo suhteelta tunteiden vuoristorataa ja sellaista ei tasaisen tylsä mies voi tarjota. Pitää olla draamaa, pitää olla itkua ja riitoja ja jännitystä pettikö mies ja mihin se taas katosi ja sitten pitää olla onnen kyyneleitä ja kiihkeää sovintoseksiä ja kaikkea tätä tunteiden huippukokemuksia jatkuvalla syötöllä. Sellaiseen tarvitaan aito jännämies!
[/quote] ihan samaa mieltä hyvin sanottu pelkkää faktaa
Tässä sitä näppärästi määritellä sujautettiin noin 3,5 miljardin ihmisen taipumukset ja mieltymykset. Kätevää.
Se on nyt kuule jätkä viimeistään tässä vaiheessa sillä tavalla, että tätä pakkomielteistä jankutusta ei kestä kukaan. Kaikkein vähiten kukaan viehättävä nainen. Lopeta ja tee jotain elämälläsi!
Antaa haluta vaan. Itse en edes haluaisi tasapainotonta naista.
Olen jännämies, minulla oli tyttöystävä mutta jätin hänet ja särjin hänen sydämmen koska olen ääliö. Jälkeenpäin harmittaa ehkä hiukan, välillä on ikävä :s
Ja miehet haluavat vain jännänaisia.
Hahahha, jännäjanne.... :D On olemassa välimuotoja näiden jännämiesten ja nörttimiesten väliltä, kuten mun mieheni ja miljoonat muut miehet. Se että sä oot toista ääripäätä on sun ongelma, suotta sä naisiin sitä suivaantumistas kohdennat.
Tarkoitatko kenties Pekka Routalempeä?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:00"]Tarkoitatko kenties Pekka Routalempeä?
[/quote]
Mulle ainaki Pekka kelpais <3
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:00"]Tarkoitatko kenties Pekka Routalempeä?
[/quote]
Mulle ainaki Pekka kelpais <3
[/quote]
On se jännä...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:57"]
Ja miehet haluavat vain jännänaisia.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
Miehet pitävät naisista laajalla skaalalla. Niin luonteen kuin ulkonäönkin suhteen.
Mulle kelpaa mun tylsämies, jännämiehet on saatanasta.
Sä oot sitten omituinen. Eikö sun mielestä suhteessa kuulu olla kemiaa osapuolten välillä? Millä perusteilla sä yleensä aloitat suhteen? Kelpaako sulle kuka tahansa nainen?