Teini valittaa, ettei kotona ole välipalaa!
Koulusta tulessa ei ole mitään valmista syötävää kuulemma. Mitä teidän teinit syö? Leipä ei kuulemma maistu, eikä hedelmät, pulla, pähkinät, keksit. Onko teillä siis jotain oikeaa ruokaa välipalaksi?
Kommentit (18)
Täh. No kysy siltä teiniltä mitä haluaa jos nuo ei kelpaa. Mielestäni esim. rahkat, hedelmät, leivät, pähkinät jne. ovat oikein hyviä välipaloja.
On aina jotain pakkasessa, saa lämmittää sieltä itse mikrossa. Sieltä todennäköisesti löytyy paistettuja kanafileitä, tai lihapullia, ehkä kiusausta, mahdollisesti pitsaa. Jääkaapissa voi olla eilistä muusia ja kyljyksiä, niitäkin saa syödä jos kova nälkä on. Kun tulee kotiin kolmen-neljän aikaan ja minä vasta viiden jälkeen niin voi olla kova nälkä.
Pannari, lämpöset voikkarit tai koneella tehdyt crocit, pirtelöt, uuni tai mannapuuro ja mansikkakiisselit..... ei joku pähkinä ja keksi mikää välipala ole
teinisi haluaisi valmispitsaa/hampparia/hodaria tms.
Anna valittaa:)
No meillä on aineksia jääkaapissa ja kaapeissa vaikka pataan tai wokkiin, ja toki puuroaineksia. Mutta mä olen töissä viiteen, joten meillä syödään n klo 6. Ap.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:29"]
teinisi haluaisi valmispitsaa/hampparia/hodaria tms.
Anna valittaa:)
[/quote]
höh, mun teini on kermaperse. Ei sille kelpaa einekset.
Luin, että "Toimi valittaa ettei kotona ole välipalaa"
:DD
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:28"]
Pannari, lämpöset voikkarit tai koneella tehdyt crocit, pirtelöt, uuni tai mannapuuro ja mansikkakiisselit..... ei joku pähkinä ja keksi mikää välipala ole
[/quote]
Crocit??
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:27"]On aina jotain pakkasessa, saa lämmittää sieltä itse mikrossa. Sieltä todennäköisesti löytyy paistettuja kanafileitä, tai lihapullia, ehkä kiusausta, mahdollisesti pitsaa. Jääkaapissa voi olla eilistä muusia ja kyljyksiä, niitäkin saa syödä jos kova nälkä on. Kun tulee kotiin kolmen-neljän aikaan ja minä vasta viiden jälkeen niin voi olla kova nälkä.
[/quote]
Puhutko sä teinistä vai alakouluikäisestä? Kyllä teinin kannattaisi osata jo tehdä muillankin tavoin ruokaa kuin lämmittää mikrossa.
Jos ei välipalaksi kelpaa leipä, hedelmät, jugurtti, näkkäri... niin sano että ostaa omalla rahalla kaupasta jotain kelpoisaa tai on nälässä.
Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:28"]
[/quote]
Crocit??
[/quote]
Olisiko grillivoileipiä..? Ainakin meillä on näihin tarkoitettu "kone". Jos ei, niin olen yhtä ulalla.
Ehkä teini kokkaa sitten ruuan ja syötte aiemmin. Valmis ruoka kun tulet töistä
Jogurtit, rahkat, salaatit, kananmunat, patonki, tonnikala, katkaravut...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:28"] Pannari, lämpöset voikkarit tai koneella tehdyt crocit, pirtelöt, uuni tai mannapuuro ja mansikkakiisselit..... ei joku pähkinä ja keksi mikää välipala ole [/quote] Crocit?? [/quote] Olisiko grillivoileipiä..? Ainakin meillä on näihin tarkoitettu "kone". Jos ei, niin olen yhtä ulalla.
[/quote]
Mä oletan myös että kyse ranskalaistyyppisestä leivästä "croque monsieur" tms. Tuskin kukaan niitä crocs-tossuja syö :-D
Sun teini on vaan nirso.